Heliview CCM congres

2 jaren geleden


Text only:


Congres
Regie over hoogvolume klantcorrespondentie
dinsdag 24 november


Hét jaarcongres over het inrichten van Multichannel Documentcreatie en Output Management voor hoogvolume klantcorrespondentie.

Inzicht in 1 dag


Bent u verantwoordelijk voor
- de Print & Mail voorzieningen in uw organisatie en u wilt de regie nemen voor de innovatie naar Multichannel Output Management?
- de inrichting van de digitale berichtenbox in de Mijn-omgeving en u wilt als soltuions architect weten hoe CCM-platformen u hierbij kunnen helpen?
- het Customer Service Center en wilt u het klantcorrespondentie proces verder optimaliseren?
- Operations en u wilt het productieproces van uitgaande brieven, facturen, contracten, polissen slimmer inrichten?
- de Customer Marketing en u wilt slim gebruik maken van klantinformatie bij marketing campagnes en het on-boarding proces?
Schrijf u dan in voor het congres. Meer informatie en inschrijven

CCM platform basis voor productieve klantcorrespondentie


Het programmeren en beheren van klantcorrespondentie in bedrijfssystemen is duur, complex en tijdrovend. Met een Customer Communication Management platform wordt de klantcorrespondentie ontkoppelt van de bedrijfsystemen en biedt ze veel extra functionaliteiten om de kwaliteit van de klantervaring te ondersteunen.


Datum en locatie


Het congres wordt gehouden op dinsdag 24 november 2015. De locatie is Reehorst Ede.
Het congres is gratis voor de doelgroep.
Meer informatie en inschrijven


Met vriendelijke groeten,
Johan Kosters, oprichter Docufacts
Docufacts, de informatiebron voor documentprofessionals
Copyright © 2015 Docufacts Media Group, All rights reserved.
Uitschrijven





Docufacts.nl

Categorieën: Arbeid | Werk Zakelijke goederen Zzp | Zelfstandige zonder personeel Informatie
Leeftijd: 14 t/m 18 jaar 19 t/m 30 jaar 31 t/m 64 jaar

Deel deze nieuwsbrief op

© 2018