Hema sluit pact met wehkamp

1 maand geleden
  • Html
  • Tekst
‘Tienduizenden Nederlandse webwinkels in slaapstand’ | Mollie maakt Apple Pay beschikbaar voor webwinkels 21 mei 2019
Online versie
Hema sluit pact met wehkamp
[Nieuws] Hema gaat een deel van zijn assortiment verkopen op Wehkamp.nl. De nummers 4 en 13 van de Twinkle100 kondigen een strategische samenwerking aan.
‘Tienduizenden Nederlandse webwinkels in slaapstand’
[Nieuws] De impact van de platformeconomie op het Nederlandse online retaillandschap is ‘enorm en nauwelijks te onderschatten’, stelt Cor Molenaar.
Wat koopt de Nederlandse consument online?
[Advertorial] De Nederlandse online consumentenbestedingen groeien ieder jaar weer spectaculair. Digitaal liggen er nog altijd volop kansen voor retailers. Wil jij weten wat de Nederlandse consument vooral online shopt? En wat vooral ook niet? Download dit rapport en je komt erachter.
Mollie maakt Apple Pay beschikbaar voor webwinkels
[Nieuws] Zodra Apple Pay naar Nederland komt, kunnen webwinkels die gebruikmaken van de betaaldienst van Mollie dit aan hun klanten gaan aanbieden.
Lidl verkoopt online geen wijn meer
[Nieuws] De supermarktketen wil online geen food meer verkopen. 'We willen focus aanbrengen in ons assortiment door ons online uitsluitend te richten op non-food.’
Ons koopgedrag en het klimaat
[Advertorial] In hoeverre is de NL consument zich bewust van de klimaatverandering? Motivaction deed er onderzoek naar. In deze whitepaper lees je alle resultaten. Is de consument bereid om zijn of haar aankoopgedrag aan te passen? En wat betekent dit concreet voor de fabrikant en retailers?
Verkopen op Duitse marktplaatsen: weet wat je doet
[Tips] Als Nederlands merk kun je via Duitse marktplaatsen snel een miljoenenpubliek bereiken. Welke zijn er, wat heb je nodig en hoe maak je winst?
Wat is jouw next move?
[Advertorial] Voor Nederlandse merkhouders en e-commerce bedrijven valt er buiten ons land een wereld te winnen. Welke stappen gaat jouw organisatie zetten, in welke richting en hoe? Welke rol spelen de marketplaces hierin en hoe bouw je de webshop internationaal verder uit? Waar liggen jouw kansen? Wat is jouw next move? Leer het op 3 oktober tijdens het CrossBorder Event.
Minder sterke groei verkeer e-commercesites
[Nieuws] Het verkeer naar e-commercesites van retailers groeit minder sterk dan voorheen. Dit blijkt uit de Q1 Shopping Index van Salesforce.
Privacy - alles over één kam
[Opinie] GDPR of AVG. Het heeft de industrie vooral veel werk opgeleverd en de impact op verbetering van zowel de privacy als de business is lastig te meten.
Deliveroo test herbruikbare verpakkingen in België
[Nieuws] Maaltijdbezorger Deliveroo wil het overgebleven plastic afval reduceren dat afkomstig is van bezorgde maaltijden. Daarom test het bedrijf in België met herbruikbare verpakkingen.
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.

Deel deze nieuwsbrief op

Gerelateerde nieuwsbrieven

© 2019