De beste digital first whitepapers van onze Knowledgebase.
| Customer Service Vijf redenen om met Conversational AI te beginnen in je klantenservice Onderzoek van Dimension Data wijst uit dat 64% nog steeds niet beschikt over data-analysemogelijkheden die gegevens uit elk kanaal combineren. Maar een soepele Customer Journey begint met een omnichannel-klantenserviceoplossing. AI zorgt voor een probleemloze Customer Journey. |
| |
| retail 47% van de retail bedrijven wereldwijd zegt dat unified commerce zorgt voor een betere klantervaring. Want betalingen worden vanuit alle kanalen samengebracht in hetzelfde systeem. Hierdoor kun je doelgerichte en datagedreven beslissingen nemen en klanten een soepele en flexibele ervaring bieden. Lees in deze whitepaper hoe je dit aanpakt voor jouw organisatie. |
|
|
| |
| online marketing Een woud van tools en data Veel marketeers raken nogal eens verdwaald in het woud van de tools en data die zij genereren. Dat kost tijd en haalt de snelheid uit je marketing processen. In deze whitepaper worden vijf dilemma’s, waar iedere digital marketeer mee worstelt, opgelost! |
|
|
| |
|