Dit zijn de trends voor mobiele apps in 2020

 
Image
Het juridische steekspel rond Hudson's Bay: vier vragen
 

Het juridische steekspel rond Hudson's Bay: vier vragen

 

Eind dit jaar uit Nederland vertrekken, zit er niet zomaar in voor Hudson's Bay. De rechter heeft daar in het geval van twee filialen een stokje voor gestoken. Vier vragen over het juridische steekspel rond Hudson's Bay.

Hier brengt Lego een ode aan de Nederlandse cultuur
 

Hier brengt Lego een ode aan de Nederlandse cultuur

 

De Amsterdamse grachten, de Munttoren en de Hollandse molen; in de nieuwe flagshipstore van Lego vind je al deze bouwwerken terug, maar dan volledig van Lego-steentjes. De winkel in Amsterdam brengt op die manier een ode aan de Nederlandse cultuur. 

 
Image
 
 
Image
 
Image
Dit zijn de trends voor mobiele apps in 2020
 

Dit zijn de trends voor mobiele apps in 2020

 

Wat kunnen we volgend jaar verwachten op het gebied van mobiele apps? Onderzoeksbureau Appinventiv dook in de mobiele trends van 2020. Zo blijkt dat de omzet uit mobiele apps zal stijgen naar 188,9 miljard dollar. Bekijk alle uitkomsten in de onderstaande infographic.

De ultieme belevingswinkel
 

De ultieme belevingswinkel

 

Je komt de winkel binnen via een zwartwitte glijbaan. Eenmaal binnen tref je onder meer een magisch bos aan en acteurs en actrices die je meenemen in hun theaterlevens. Er zijn geheimzinnige, duistere plekken waar van alles gebeurt en overal lopen kunstenaars rond. Welkom in het New Yorkse House of Showfields.

Advertorial

Workshop: Aan de slag met Artificial Intelligence in retail
 

Workshop: Aan de slag met Artificial Intelligence in retail

 

Vooruitstrevende winkeliers kijken verder dan vandaag en zetten kunstmatige intelligentie in om ook in de toekomst succesvol te zijn. Benieuwd wat AI voor jouw organisatie kan betekenen? Dat leer je in deze workshop op 23 januari.

Advertorial

Verpakkingstrendtour Tokio: 'Te mooi om uit te pakken'
 

Verpakkingstrendtour Tokio: 'Te mooi om uit te pakken'

 

Verpakkingen vormen een intrigerend onderdeel van de Japanse consumptiecultuur. Verpakken is een kunst op zich. Producten worden met de grootste zorg en aandacht ingepakt. Alsof je een cadeautje voor de keizer koopt. Het is haast zonde om uit te pakken… 

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» Brandz Top 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

»  Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait

   

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Verhuurders Hudson's Bay bereiden zich voor op juridische strijd

» Aantal online betalingen met Black Friday met een derde gestegen

» PostNL houdt werkonderbrekingen in december voor betere cao

» HEMA breidt samenwerking met Franprix uit

» Steeds meer klachten tijdens online winkelen

Events save the date

Stores That Wow11 februari 2020

Next Gen Retail in Berlijn 2&3 april 2020

Catch the Shopper 23 april 2020

Changemakers in Retail 28 mei 2020

Retail & Brands Festival 10 september

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.