Image
 
Image
 

Het nieuwe tijdperk van Bruynzeel Keukens

Een keuken schaf je niet zo snel online aan, maar dat betekent niet dat digitaal geen rol speelt in de branche. Bruynzeel Keukens nam de webervaring nadrukkelijk mee in de ontwikkeling van zijn nieuwe retailformule. Net als het twijfelachtige imago van de branche overigens. “In de omslag naar vaste prijzen zijn wij een trendsetter.”

 
Image
 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Groen slaat de klok in deze pop-upwinkel van Louis Vuitton
 

Groen slaat de klok in deze pop-upwinkel van Louis Vuitton

 

"Het valt niet mee om groen te zijn", zong Kermit de Kikker ooit. Bij Louis Vuitton hebben ze daar minder problemen mee. De pop-upwinkel van het Franse luxemerk in New York is helemaal in die kleur ondergedompeld.

Deze robot van Albert Heijn bezorgt een lunch terwijl je studeert
 

Deze robot van Albert Heijn bezorgt een lunch terwijl je studeert

 

Mensen op de campus in Eindhoven kunnen 'm tegenkomen: de bezorgrobot van Albert Heijn. De aankomende twee weken draait de supermarktketen een test met de robot in de universiteitsstad.

 
Image
 
 
Image
 
Vijf keer de koop van je leven
 

Vijf keer de koop van je leven

 

Steeds meer consumenten willen duurzame producten, terwijl ze tegelijkertijd manieren zoeken om geld te besparen. De kwaliteit en levensduur van hun aankopen moeten flink omhoog. Dit is een handvol kansen en strategieën om op de buy-it-for-life beweging in te spelen.

RetailTrends 7/8: Havaianas, Dick Boer, Lush en de Retail & Brands Festival-special
 

RetailTrends 7/8: Havaianas, Dick Boer, Lush en de Retail & Brands Festival-special

 

Iets meer dan een jaar geleden zwaaide Dick Boer af als ceo van Ahold Delhaize en dat betekende het einde van zijn toch al vrij zeldzame media-optredens. Dat hij nu toch een interview geeft is het gevolg van zijn benoeming tot de Retail Hall of Fame.

Advertorial

Achter de schermen waardevolle winst behalen
 

Achter de schermen waardevolle winst behalen

 

 Iedere sector heeft te maken met moeilijke tijden en de beurt is nu aan de detailhandel, waarbij alles draait om de genadeloze consument.

Advertorial

Staat de klant centraal?
 

Staat de klant centraal?

 

Als bedrijf moet je consumenten in het middelpunt plaatsen en tegelijkertijd aan hun talloze verwachtingen voldoen. Maar hoe kun je op deze eisen anticiperen of ze zelfs overtreffen?

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» FietsUniek vraagt uitstel van betaling aan

» McDonald's maakt Happy Meal gezonder

» Na acht jaar streep door hypermarkt bij Steenwijk

» Swiss Sense verkoopt specialist in slaapsystemen

» Minder woningen en horeca in lege winkelpanden

Events save the date

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow  11 februari 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.