Beste John, Behalve met tegenvallende lijstgroei kampen sommige ondernemers met een ander probleem. En dat is dat hun aanbod maar tijdelijk interessant blijft of zelfs eenmalig is.Terwijl ze met hun nieuwsbrief bezig zijn om te investeren in langdurig contact, werkt dat niet bij hen. Een goed voorbeeld hiervan zijn loopbaanbegeleiders die werkzoekenden begeleiden. Als zij hun baan eenmaal gevonden hebben, hebben ze jouw coaching via je nieuwsbrief voorlopig niet meer nodig. Denk ook aan bepaalde coachvormen, zoals begeleiding bij rouwverwerking. Als je je klant daar goed mee hebt geholpen, is het werk klaar en is de informatie die jij maandelijks biedt minder interessant voor hen geworden. Eigenlijk geldt het ook voor kindercoaches. Op een gegeven moment gaan de kinderen van jouw abonnees studeren en hebben ze geen grote opvoedproblemen meer. Maar het kan zijn dat deze ouders nog wel op je lijst staan, terwijl je ze niet veel meer te bieden hebt. Ze kopen jouw aanbod waarschijnlijk toch niet meer. Er zijn verschillende strategieën om dit op te lossen, als dat ook voor jou geldt. Maar eigenlijk is het dan in alle gevallen belangrijk dat je lijst goed blijft groeien! Zodat je steeds een verse aanwas van prospects hebt, waaronder je kan werven. Hoe laat je je lijst goed groeien? Ik wil je helpen met een eenvoudige maar effectieve strategie. Ik organiseer daarom volgende week dinsdag, op 13 apri om 12.00 uur het gratis webinar: Lijstgroei, lijstgroei, lijstgroei. Voor ondernemers die met een eenvoudige strategie hun lijst snel willen laten groeien'. Ik hoop dat je erbij kunt zijn!
Kijk hier voor meer informatie over het aanbod Welmoet Babeliowsky |