Hey ,
Alleen al het lezen (en snappen) van deze e-mail kan ervoor zorgen dat jij de komende weken meer omzet en met name meer winst gaat maken... ;) Heb je hier wel eens echt goed bij stil gestaan? Als ondernemer spendeer je veel tijd aan het maken van je producten. Je wilt immers het allerbeste aanbod voor je klant presenteren en omdat je zelf dé expert bent op je vakgebied komt al snel de perfectionist in je naar boven. Logisch toch? Veelal wordt er door ondernemers meer tijd en energie gestoken in de ontwikkeling van een product aan de ‘achterkant’ van een bedrijf dan in het daadwerkelijk verkopen van het product aan de ‘voorkant’. We plaatsen vaak op gevoel wat informatie op onze website en gaan ervan uit dat een bezoeker die geïnteresseerd is ons product wel aan zal schaffen. ‘Een goed product verkoopt zichzelf’ immers niet waar? Nee, helaas is dat niet waar… Verre van zelfs! Zeker online maken de kleinste details het verschil tussen een aankoopbeslissing of het wegklikken van de website / webshop… Zo kunnen ook de kleinste details het verschil maken tussen een winstgevend- en een verlieslijdend bedrijf. Ongeacht het product en de goede intenties die worden aangeboden. Conversie-Killers! De meeste websites zitten tjokvol conversie-killers. Enerzijds door het afleiden van bezoekers in het aankoopproces (waardoor de conversie daalt). Anderzijds door bezoekers niet effectief te begeleiden in het maken van die daadwerkelijke aankoopbeslissing (waardoor de conversie niet stijgt). Ben jij in staat om je conversieratio van 1% naar 2% te brengen? Dan heb je het niet over een groei van 1%... Maar heb je het over een verdubbeling van je business! Sterker nog: als jouw kosten zoals huur, personeelskosten, marketingkosten e.d. gelijk blijven maar er gaan simpelweg 2x zoveel bezoekers (die je toch al op je website ontving) over tot aankoop van je product, dan stijgt niet alleen je omzet maar ook je winst. Je hebt het dan zoals wij het noemen over ‘gratis geld’. De belangrijkste pagina op je website? Omzet en met name cashflow is als benzine voor je business. Zonder omzet moet je zelfs eerder spreken van een hobby dan van een bedrijf en zonder cashflow wordt het lastig ondernemen… Zodoende is je betaalpagina de belangrijkste pagina op je website want dát is de pagina waarop jouw bezoeker daadwerkelijk de financiële transactie maakt. Hoe goed je aanbod en marketing ook is; Elk ‘conversie-lek’ in je betaalpagina levert jou een direct omzet- en cashflowverlies op. Hoe zuur dat ook is... Hozen met een emmer vol gaten Je kunt je als ondernemer ontzettend blindstaren op het verhogen van je bezoekers als logische manier om je omzet te verhogen. Tegelijkertijd is het voor veel ondernemers hozen met een emmer vol gaten wanneer deze bezoekers onverrichte zake de website weer verlaten omdat de conversie niet op orde is. Je moet eerst de rode loper uitleggen (conversie) voordat je de deuren wagenwijd open zet (bezoekers). Als je salesconversie niet op orde is dan is alle tijd, geld en energie die je in je marketing richting die verkooppagina steekt toch enigszins verspilde moeite. Daarom geef ik aanstaande woensdag 6 februari vanaf 10:00 uur een gratis online training met daarin:
De meest voorkomende Conversie-Killers in je shop / betaalpagina Een praktische blauwdruk voor de meeste effectieve betaalpagina Krachtige conversie technieken om je salesconversie direct te verhogen Één techniek die ons dit jaar al duizenden euro’s extra(!) omzet heeft opgeleverd Hoe een collega ondernemer 20 - 30% meer omzet maakt met deze ene techniekHoe een andere collega zijn winstmarge verzesvoudigde met deze techniekHoe je jouw orderwaarde en winstmarge drastisch kunt verhogen Onthulling van onze nieuwe Plug&Pay Software Klik hier om je aan te melden >>> |