| Wie AH to go alleen ziet als een kleinere variant van Albert Heijn, heeft het niet helemaal bij het rechte eind. De gemaksformule heeft er met technologie een belangrijk nieuw punt van focus bij, en dat zou volgens general manager Jan-Willem Dockheer voor de hele sector moeten gelden. “We staan al met 1-0 achter.” |
| New retail is volgens Alibaba een veelomvattend begrip dat centraal staat bij iedere stap die het Chinese e-commerceconcern neemt. Deze video moet verhelderen wat die zienswijze nou precies inhoudt. |
| Patagonia, Unilever, de reclamemaker van het jaar, Lush en André Kuipers: het programma van de tweede editie van Changemakers in Retail is bekend. |
| Exclusief voor members van RetailTrends: de knelpunten van de groeiende internetverkopen in de Britse arbeidsmarkt. Staat dit ons ook te wachten? |
| Het is een schrikbeeld in retailland, maar langzaamaan lijkt het onvermijdelijk: webwinkelreus Amazon spreidt zijn tentakels uit naar Nederland. Toch hebben Nederlandse retailers volgens Pieter van den Broecke van Manhattan Associates nog voldoende wapens in handen om de Amerikaanse indringer te bestrijden. |
| Uit een recente studie blijkt dat 75 procent van de consumenten wereldwijd van merken verwacht dat zij een 'purpose' hebben. Deze infographic laat zien welke thema's daarbij belangrijk zijn en hoe die koopgedrag beïnvloeden. |
| In dit e-book lees je over de 6 stappen waarmee je een succesvolle commerciële strategie kunt realiseren, waarin de klant gedurende de gehele customer journey optimaal wordt bediend. |
| Uw drukwerk verdient een solide partner, op wie u altijd kunt vertrouwen. Een familiebedrijf met een historie die teruggaat tot 1906 biedt die zekerheid. |
Hoera voor de Folder! 26 april 2018
Changemakers in Retail 15 mei 2018
Trends & Transities in Retail 19 juni 2018
Retail & Brands Festival 6 september 2018
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.
|