| Door processen te automatiseren, versoepelen retailers hun operatie, voorkomen ze fouten en besparen ze op kosten. Maar op het moment dat retailers automatisering verkeerd aanpakken, lopen ze het risico dat alles in een keurslijf komt. De oplossing volgens Marc Teerlink: het inzetten van kunstmatige intelligentie. |
| Een ijscoupe eten in een omgeving met opvallend gekozen design? In de New Yorkse Bronx bevindt zich de ijssalon Ice Scream, die je met zijn retro-uiterlijk meeneemt naar de jaren vijftig. |
| Red Bull hanteert het strikte beleid ‘the bull never speaks’, maar voor Changemakers in Retail maakt de bull een uitzondering. Ook Ecover is erbij in de persoon van head of long term innovation Tom Doomen (een uniek merk én uitzonderlijke functie) en je ontvangt de belangrijkste lessen uit het Meaningful brands-onderzoek van Havas. |
| Kwantum, Leen Bakker, Intratuin. Nieuwe winkelconcepten van grote retailers volgen elkaar in rap tempo op. Maar waar moet je eigenlijk op letten bij zo'n verbouwing? Deze infographic biedt een handleiding in vijf stappen voor een succesvolle winkelvernieuwing. |
| De fysieke winkel is springlevend en biedt mooie kansen om je klant een onvergetelijke beleving te bezorgen. De VIP Fitting Room is alvast één onderdeel van een unieke Customer Experience. Benieuwd? Lees hoe deze innovatieve paskamer een stapje verder gaat. Retail 2020, here we come! |
| Het internationaal luxe lifestyle-merk BALR. heeft zijn drie winkels in Amsterdam, Utrecht en Maasmechelen beveiligd samen met Checkpoint Systems, wereldleider in dervingpreventie voor de retail. |
What's Next in Retail Tech 12 november 2019 RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden. |