Image
 
Image
 

Hoe Beerwulf terrein wint in Europa

Online speciaalbier bestellen is niet alleen gemakkelijk, vaak is het aanbod ook nog groter dan in de supermarkt. Beerwulf biedt ondertussen meer dan duizend bieren aan in vijf Europese landen. Het bedrijf opende onlangs zijn eerste pop-upstore in Londen en is samengevoegd met thuistapsysteem The Sub. Wat ligt er verder nog op de plank? En hoe afhankelijk is het bedrijf nog van moeder Heineken?

 
Image
 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Waarom retailers kansen met kunstmatige intelligentie onbenut laten
 

Waarom retailers kansen met kunstmatige intelligentie onbenut laten

 

Door processen te automatiseren, versoepelen retailers hun operatie, voorkomen ze fouten en besparen ze op kosten. Maar op het moment dat retailers automatisering verkeerd aanpakken, lopen ze het risico dat alles in een keurslijf komt. De oplossing volgens Marc Teerlink: het inzetten van kunstmatige intelligentie.

Deze ijssalon neemt je mee terug in de tijd
 

Deze ijssalon neemt je mee terug in de tijd

 

Een ijscoupe eten in een omgeving met opvallend gekozen design? In de New Yorkse Bronx bevindt zich de ijssalon Ice Scream, die je met zijn retro-uiterlijk meeneemt naar de jaren vijftig.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Changemakers in Retail: Red Bull, Ecover en waarom de consument niet gehecht is aan jouw merk
 

Changemakers in Retail: Red Bull, Ecover en waarom de consument niet gehecht is aan jouw merk

 

Red Bull hanteert het strikte beleid ‘the bull never speaks’, maar voor Changemakers in Retail maakt de bull een uitzondering. Ook Ecover is erbij in de persoon van head of long term innovation Tom Doomen (een uniek merk én uitzonderlijke functie) en je ontvangt de belangrijkste lessen uit het Meaningful brands-onderzoek van Havas.

Zo levert je nieuwe winkelconcept een omzetboost op
 

Zo levert je nieuwe winkelconcept een omzetboost op

 

Kwantum, Leen Bakker, Intratuin. Nieuwe winkelconcepten van grote retailers volgen elkaar in rap tempo op. Maar waar moet je eigenlijk op letten bij zo'n verbouwing? Deze infographic biedt een handleiding in vijf stappen voor een succesvolle winkelvernieuwing.

Advertorial

Fit the Future!
 

Fit the Future!

 

De fysieke winkel is springlevend en biedt mooie kansen om je klant een onvergetelijke beleving te bezorgen. De VIP Fitting Room is alvast één onderdeel van een unieke Customer Experience. Benieuwd? Lees hoe deze innovatieve paskamer een stapje verder gaat. Retail 2020, here we come!

Advertorial

BALR. beveiligt winkels zonder concessies voor de (merk)beleving 
 

BALR. beveiligt winkels zonder concessies voor de (merk)beleving 

 

Het internationaal luxe lifestyle-merk BALR. heeft zijn drie winkels in Amsterdam, Utrecht en Maasmechelen beveiligd samen met Checkpoint Systems, wereldleider in dervingpreventie voor de retail. 

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» 'Hudson’s Bay wil lagere huur en minder meters'

» Detailhandel boekt meer dan vier procent groei in februari

» Samsung denkt aan meer winkels in Nederland

» Aldi en Lidl komen duur uit boodschappentest

» Sacha-eigenaar neemt Sissy-Boy over

Events save the date

Catch the Shopper 25 april 2019

Changemakers in Retail 23 mei 2019

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 12 november 2019

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.