Geld besparen in online advertising door het rendement te vergroten

Image
Hoe beleving ten tijde van corona overeind blijft staan
 

Hoe beleving ten tijde van corona overeind blijft staan

 

Beleving. Waar sommige retailers dat woord niet meer kunnen horen, geloven anderen er heilig in. Om je winkel tot een succes te maken, zou beleving – of experience – vandaag de dag niet meer mogen ontbreken. Maar wat doe je als door een onvoorspelbaar virus je anderhalve meter afstand moet houden en beleving ver te zoeken is? De Amerikaanse retailexpert Joe Pine geeft je handvaten. 

Zeven tips voor meer bezoek op je website
 

Zeven tips voor meer bezoek op je website

 

De onlineomzet bij webwinkels is mede door de coronacrisis met 55 procent gegroeid in het tweede kwartaal van 2020, zo bleek uit cijfers van het CBS. Maar hoe zorg je ervoor dat je meer bezoek naar je website trekt?

Geld besparen in online advertising door het rendement te vergroten
 

Geld besparen in online advertising door het rendement te vergroten

 

Geoptimaliseerde Google Ads campagnes en perfect geïmplementeerde SEO strategieën zijn de wens van elke retailer. Waar het vroeger gangbaar was om alleen te vragen op welke zoekwoorden je gevonden wilde worden, is het vandaag de dag heel anders. 

Image
Onthaasten in Spaanse sferen in Amsterdam

Alsof je je in een finca bevindt, een traditioneel huis op het idyllische platteland van Spanje. Dat is het idee van Casa Lois, een nieuw concept van Lois Jeans in de Gerard Doustraat in Amsterdam.

 
Image
 

Advertorial

Geniaal plan voor de zaak?
 

Geniaal plan voor de zaak?

 

Uw idee over uw bedrijf verdient echte steun. Als partner van kleine bedrijven zetten Visa en De Ondernemer zich hiervoor in. Deel uw plan waarmee u uw bedrijf geschikt maakt voor de toekomst en win uw eigen online campagne.

Service

Podcast: Retaillessen van Ed van de Weerd (A.S. Watson)
 

Podcast: Retaillessen van Ed van de Weerd (A.S. Watson)

 

In deze podcastaflevering gaan we in gesprek met Ed van de Weerd, ceo van A.S. Watson Benelux. We bespreken de vernieuwingen in de Kruidvat-formule, zijn aversie tegen het woord ‘personeel’ en zijn managementstijl. Uiteraard komen de rol van e-commerce en de coronatijd uitgebreid aan bod.

 
Image
 

In het juninummer van RetailTrends:

 
Image
 
Casper Meijer
 
Image
 
Ben Tiggelaar
 
Image
 
Open het magazine
 
Image
 

» Schuldeisers HEMA stemmen in met schuldvermindering

» Apple als eerste techbedrijf twee biljoen dollar waard

» Instagram rolt QR-code voor shoppers uit

» C&A doet ook Chinese activiteiten van de hand

» 'Consument negatiever dan een maand geleden'

Events save the date

Steve Dennis: Hoe kun je je groei weer aanwakkeren in een tijd van digitale disruptie? - 3 september

RetailTrends Live! - 10 september

Catch the Shopper - 14 september

Changemakers in Retail - 7 oktober

What's Next in Retail Tech - 12 november

Alternatieve tekst
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

E-mailadres - info@retailtrends.nl


Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.