Haal het beste uit het vierde kwartaal met de sprekers van Speakers Academy®
Foto: Indirinho
Jeffrey Spalburg

Jeffrey Spalburg bedenkt, schrijft en voert uit. Hij is een meester in het vertalen van uw boodschap op een heldere en humoristische manier. Hij is opgegroeid in Twente en heeft alweer vier avondvullende cabaretshows op zijn naam staan. Ook was hij vaak te zien in de televisieprogramma’s Comedy Factory en Raymann Is Laat. Jeffrey Spalburg is comedian, cabaretier en schrijver met twee grote liefdes; muziek en theater.
Bekijk meer op zijn profielpagina.
Foto: Milan Vermeulen

Vrije Denkers


Arthur Kruisman en Patrick Donath vormen samen de Vrije Denkers. Na jarenlang het intrapreneurship te hebben ontwikkeld binnen een grote Nederlandse IT-onderneming heeft het duo op 1 februari 2016 de, naar hun zeggen, loonslavernij verruild voor het zelfstandig ondernemerschap.

Bekijk het profiel van de Vrije Denkers voor meer informatie

Foto: Walter Kallenbach

Pedro de Bruyckere

Gaat het om onderwijs of jongeren? Dan is Pedro de Bruyckere dé spreker voor uw evenement.
Dat blijkt ook uit de recente vermelding van één van zijn boeken in de top 10 onderwijsboeken van The Guardian en in het Amerikaanse magazine 'Nature'.





Het profiel van Pedro de Bruyckere


Margriet Spijksma


Dit boek laat je zien wat er gebeurt wanneer je eindelijk de sprong waagt en durft te gaan kiezen voor jezelf − omdat je niet anders kunt. F*cking Fantastic is geschreven door Margriet Spijksma, en gaat over haar eigen worstelingen en dromen om te bereiken wat ze wil. 

Bekijk het profiel voor meer informatie over Margriet en het boek.

 New Lecture 

Willem Post

8 november is het een jaar geleden dat Donald Trump tot veler verrassing werd verkozen. Willem Post,  Amerika-deskundige van Instituut Clingendael, is bekend vanwege zijn commentaar in programma’s als het NOS radio 1 Journaal, Businessclass, Avro Tros Nieuwsshow en WNL televisie. Hij houdt veel lezingen voor bedrijven en organisaties in binnen- en buitenland. Zo geeft hij in Internationaal Perscentrum Nieuwspoort ieder kwartaal een Trumplezing onder de naam ‘Trump Update’. Voor uw bedrijf/organisatie kan Post vanaf september een lezing verzorgen over de gevolgen van the presidency of Trump voor de wereld, Nederland en ‘U’! De lezing kan op maat worden gemaakt. In Nederlands of Engels.



Boek een lezing van Willem Post
 Column by 

Alex Klein

Wat zijn uw doelen voor dit jaar? Gaat u die ook bereiken? Niet?
Leer dan van Dafne Schippers en Epke Zonderland hoe u bedrijfsmatig goud kunt winnen! Maar dat vraagt wel een nieuw soort werkdiscipline… Als er iets is wat we kunnen leren van topsporters, dan is dat hun volle devotie om hun doel te halen. En dat doel is natuurlijk: het winnen van goud! In het bedrijfsleven hebben we duizend-en-één doelen, zijn we met allerlei neventaken bezig en laten we ons ritme bepalen door anderen.


Lees de volledige column van Alex Klein








 
 Managementboek van het jaar

Gijs van Wulfen

'Het Innovatiedoolhof' geschreven door Gijs van Wulfen is managementboek van het jaar 2017. Van alle innovatieprojecten haalt 80% de markt niet. Is de start van innovatie voor jou persoonlijk ook een zoektocht? Dan ben je niet de enige. Misschien word je tegengehouden door een gebrek aan tijd en middelen. Of je weet niet goed wat de eindklant wil. En veel collega's schepen je af omdat zij hun nek niet willen uitsteken. Dit boek biedt een aantal stappen om succesvol te navigeren in het innovatiedoolhof.

Gijs van Wulfen is een van de recente toevoegingen aan het sprekersbestand van Speakers Academy®. Meer informatie over Gijs van Wulfen als spreker en zijn boek is te vinden op zijn profiel.




 
Spotlight on 

Monique Collignon

Mode is een van de grootste industrieën ter wereld maar ook één van de meest vervuilende en controversiële. Monique is ondernemer maar bovenal ontwerper en zal en moet creëren, maar zette toch een streep onder de traditionele aanpak. Vanaf 2015 besloot ik een duurzaam bedrijf te willen leiden met een duurzame collectie. Want ik ben van mening dat een dergelijke aanpak begint bij producenten en designers van allerlei disciplines. Wij zijn het, die het voorbeeld moeten geven. Uiteindelijk wordt het onze tweede natuur. Mode is lang een push markt geweest en we staan aan de vooravond van een pull markt. De consument is daar ook een belangrijke speler in en zal haar verantwoording moeten nemen. Zij zullen moeten begrijpen dat goedkoop, goedkoper, goedkoopst, wellicht aan de andere zijde een hoge prijs heeft.

Bekijk het profiel van Monique Collignon

 
Email
Facebook
Twitter
Instagram
LinkedIn


Copyright © 2017 Speakers Academy®, Alle rechten voorbehouden
.
Galaxy_Nieuwsbrief

Speakers Academy®
Schiedamse Vest 67-71
Rotterdam, 3012 BE
Netherlands

Add us to your address book


Uitschrijven mailinglist    Update mijn persoonlijke gegevens    Inschrijven mailinglist