Het nieuwe stadsconcept van Carrefour

 
Image
Hoe Bruna naast AKO en Marskramer kan staan
 

Hoe Bruna naast AKO en Marskramer kan staan

 

Audax is zijn retailtak al enige tijd actief aan het uitbreiden. Zo werden de formules van AKO en The Read Shop samengesmolten, werd huishoudketen Marskramer overgenomen van Blokker Holding en zit de overname van Bruna in de pijplijn. Casper de Nooijer nam begin dit jaar het stokje van Hubert de Leeuw, zoon van oprichter Jacques de Leeuw, over als topman van de logistieke retailer. Hij vertelt onder meer over het voortzetten van de gekozen koers.

Retailjaar 2019: Het gestrekte been van FNV
 

Retailjaar 2019: Het gestrekte been van FNV

 

Wat gebeurde er het afgelopen jaar in retailland? RetailTrends blikt terug op 2019, aan de hand van tien hoofdpunten. Vandaag: oplopende conflicten tussen FNV en retailers. 

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Dit is het nieuwe stadsconcept van Carrefour
 

Dit is het nieuwe stadsconcept van Carrefour

 

In hartje Brussel heeft supermarktketen Carrefour een nieuw concept gelanceerd. In Carrefour City ligt de nadruk op biologisch voedsel, het eigen merk en lokale producten.

Zo ga je om met negatieve klantreviews
 

Zo ga je om met negatieve klantreviews

 

Een negatieve review is een smet op je goede naam en die wil je het liefst zo snel mogelijk veranderen in een positieve beoordeling. Wat kun je het beste doen en hoe moet je vooral niét reageren? Dat zie je in deze infographic.

Advertorial

5 AI succesformules voor de retail
 

5 AI succesformules voor de retail

 

Veel winkeliers zetten data en AI al succesvol in. Maar hoe doen ze dat precies? In deze whitepaper laten we 5 praktijkvoorbeelden zien van succesvol gebruik van data en AI. Benieuwd geworden? Download dan snel deze whitepaper.  

Advertorial

Advertorial: Verpakkingstrendtour Tokio: 'Te mooi om uit te pakken'
 

Advertorial: Verpakkingstrendtour Tokio: 'Te mooi om uit te pakken'

 

Verpakkingen vormen een intrigerend onderdeel van de Japanse consumptiecultuur. Verpakken is een kunst op zich. Producten worden met de grootste zorg en aandacht ingepakt. Alsof je een cadeautje voor de keizer koopt. Het is haast zonde om uit te pakken… 

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» Brandz Top 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

»  Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait

   

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Hudson's Bay trof een schikking met verhuurder pand in Utrecht

» MediaMarkt kan drukte na Black Friday niet aan

» Carrefour opent onbemande winkel in Polen

» Coca-Cola start abonnementsdienst ‘Insider Club’

» Moederbedrijf Bristol haalt topman van C&A

Events save the date

Stores That Wow11 februari 2020

Next Gen Retail in Berlijn 2&3 april 2020

Catch the Shopper 23 april 2020

Changemakers in Retail 28 mei 2020

Retail & Brands Festival 10 september

What's Next in Retail Tech - 12 november

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.