Image
Binnenkijken bij Zalando's beautywinkel
 

Binnenkijken bij Zalando's beautywinkel

 

Zalando is van steeds meer markten thuis. Tien jaar geleden begonnen als schreeuwerige schoenenwebshop, werd in de jaren daarna uitgebreid met een volledig en immens mode-aanbod. Dit jaar dook de Duitse etailer ook in het beautysegment. Eerst alleen online, maar sinds afgelopen weekend ook met een fysieke winkel in Berlijn.

Retouren, de smeerolie van de e-commercemachine
 

Retouren, de smeerolie van de e-commercemachine

 

Zes op de tien webwinkeliers geloven dat retouren een negatieve impact hebben op hun business, wat vaak een reden is er een prijskaartje aan te hangen. Maar een goed retourbeleid kan juist een unique selling point zijn om meer omzet te boeken én nieuwe klanten aan te trekken, stelt Annette Verdouw van Klarna.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Kom ook naar de derde editie van het Retail & Brands Festival!
 

Kom ook naar de derde editie van het Retail & Brands Festival!

 

Het Retail & Brands Festival is een event van RetailTrends Media en CuriousYou vol inspiratie, kennis delen, muziek, lekker eten en echte gesprekken. De derde editie wordt een bijzondere editie: het festival is helemaal vernieuwd.

Een Zweedse kijk op de toekomst van foodretail
 

Een Zweedse kijk op de toekomst van foodretail

 

Als het gaat over retailinnovatie, kijken we al gauw naar China en Amerika. Maar dichter bij huis moeten we Zweden niet uitvlakken, zeker op het gebied van food. Vertegenwoordigers van onder meer Ocado en Coop gingen tijdens de Sweden Foodtech Big Meet uitgebreid in op de vraag: wat brengt de toekomst voor foodretail?

 
Image
 
 
Image
 
 
Facebook
 
Twitter
 
YouTube
 
LinkedIn
 

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.