Streetwear en een smeltende wortel in deze boetiek van Randomevent

Image
Hoe Chasin’ een wereldmerk wil worden
 

Hoe Chasin’ een wereldmerk wil worden

 

Veel moderetailers zitten met de handen in het haar. Gelukkig heeft Score Group meerdere ijzers in het vuur: niet alleen de multibrandstores van Score, maar ook het merk Chasin’, dat een hele andere strategie heeft. Namelijk: met shop-in-shops en online aanwezigheid internationaal groeien. 

Zo zorg je voor een logische indeling van je winkel
 

Zo zorg je voor een logische indeling van je winkel

 

Consumenten shoppen weliswaar steeds vaker online, maar verreweg de meeste inkopen vinden nog steeds in de fysieke winkel plaats. Een infographic met tips voor een logische indeling.

Stuur op data, blijf menselijk
 

Stuur op data, blijf menselijk

 

Hoe ziet jouw marketing-communicatieafdeling er momenteel uit? Wordt er nog steeds geworsteld met Excel-sheets? Hangen er nog wekelijks printjes aan de muur? Bepaalt inkoop nog welke producten succesvol zijn op basis van resultaten van vorige jaren? Hopelijk niet.

Image

Streetwear en een smeltende wortel in deze boetiek van Randomevent

In een tijd van thuiswerken en zoveel mogelijk binnen zitten winnen comfortabele hoodies, joggingbroeken en sweaters steeds meer aan populariteit. Goed nieuws voor streetwearlabels, zoals het Chinese Randomevent. 

Image

Advertorial

Foodretailer Delhaize trekt digitale kaart
 

Foodretailer Delhaize trekt digitale kaart

 

Delhaize neemt niet alleen een voortrekkersrol met de gloednieuwe SuperPlus klantenkaart, ook de verschillende digitale implementaties bewijzen het innovatieve karakter van de foodretailer. Van een self-service kiosk voor klantenkaartregistratie tot de digitale klantenteller voor een corona-proof deurbeleid, bekijk hier de video en ontdek hoe Delhaize innovatie voorop zet.

Service

Podcast: Retaillessen van Debbie Klein (Kwantum en Leen Bakker)
 

Podcast: Retaillessen van Debbie Klein (Kwantum en Leen Bakker)

 

In deze podcastaflevering spreken we met Debbie Klein, ceo van de retailketens Kwantum en Leen Bakker. We spreken met haar over de vele inspirerende lessen die ze geleerd heeft in haar carrière. Laat je inspireren door een van de weinige vrouwelijke ceo’s die onze vaderlandse retail rijk is. 

In het oktobernummer van RetailTrends:

 
Image
 
Daniel Ropers
 
Image
 
The Body Shop
 
Image
 
Open het magazine
 
Image
 

» Rozenboom telde 7,8 miljoen euro neer voor FNG-merken

» Colruyt gaat nog meer de strijd aan met Albert Heijn

» Beter Bed introduceert intelligente chatbot

» Wehkamp haalt cto bij Jumbo en stelt nieuwe commissaris aan

» 'Fysieke winkel verliest aan populariteit'

Events save the date

What's Next in Retail Tech - 12 november

Stores That Wow 2021 - 9 februari

Fans Love Brands - 8 april

Next Gen Retail in Berlijn - 22 april

Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

E-mailadres - info@retailtrends.nl


Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.