Deze Belgische kledingwinkel is ontworpen door kinderen

Image
Hoe Decathlon stoeit met de anderhalvemetereconomie
 

Hoe Decathlon stoeit met de anderhalvemetereconomie

 

De anderhalvemetereconomie. Het is voor klanten nog steeds wennen, ziet Decathlon. "Een klein beetje extra begrip zou fijn zijn", zegt marketingdirecteur Daan Zijderveld.

NA-KD: 'We zijn niet digital-first, maar social-first'
 

NA-KD: 'We zijn niet digital-first, maar social-first'

 

NA-KD (uit te spreken als NAKED) is een van Europa’s hardste groeiers. Het geheim? Het label weet waar vrouwen over praten. En kletst gezellig mee, via influencers. “We kijken altijd om de hoek. Wat vandaag een klein socialmediakanaal is, kan volgend jaar booming zijn”, aldus Björn Bergström, chief growth officer.

Deze Belgische kledingwinkel is ontworpen door kinderen
 

Deze Belgische kledingwinkel is ontworpen door kinderen

 

De Belgische modeketen JBC opende maandag zijn eerste filiaal volgens het nieuwe concept. De kledingzaak in Hasselt, die K’dee heet, is ontworpen in samenwerking met basisschoolkinderen. Het resultaat is een winkel met onder meer een boomhut en een glijbaan.

 
Image
 
50 manieren om je online vindbaarheid te verbeteren
 

50 manieren om je online vindbaarheid te verbeteren

 

Door de coronacrisis komt bij steeds meer retailers de nadruk op online te liggen. Deze infographic van Digital Ducats geeft een helder, actueel overzicht met praktische toepassingen om je online vindbaarheid te verbeteren. 

Service

Webinar: Hoe je je merk klaarstoomt voor na de crisis
 

Webinar: Hoe je je merk klaarstoomt voor na de crisis

 

De Amerikaanse merkstrateeg Alain Sylvain zal in de RetailTrends-webinar laten zien dat je instincten moet activeren die niet vanzelf komen in tijden van crisis. Eén ding is zeker: de tijd van loze woorden is voorbij, het écht omarmen van je merkdoel om in de fundamentele behoeften van consumenten te voorzien begint. 

Advertorial

Een optimaal deurbeleid met de digitale klantenteller
 

Een optimaal deurbeleid met de digitale klantenteller

 

Social distancing blijft een belangrijke maatregel in de strijd tegen Corona. Maar hoe beperk jij het aantal personen in je winkel? Met de digitale klantenteller verloopt dit volledig automatisch en krijgen klanten aan de ingang van je winkel een ‘stop’ of ‘go’ bericht op basis van het maximaal aantal toegelaten bezoekers.

Advertorial

Webinar: foodretail in de coronacrisis
 

Webinar: foodretail in de coronacrisis

 

Sandenburg Concept Creation en RetailTrends verzorgen woensdag 13 mei van 9.00 – 10.00 uur opnieuw een livestream met foodretailers.

In het aprilnummer van RetailTrends:

 
Image
 
House of Einstein
 
Image
 
De vrouw achter Amazon
 
Image
 
Open het magazine
 
Image
 
 
Image
 

» Aantal faillissementen detailhandel toegenomen

»TOM groeit door met webshops en distributiecentra

» 'Helft winkeliers heeft geen afspraken omtrent huur'

» Duurzaamheidsawards weer voor Tony’s, Albert Heijn en IKEA

» Galeria Kaufhof waarschuwt personeel voor sluitingen en banenverlies

Events save the date

RetailTrends Live! - 10 september

Catch the Shopper - 14 september

Changemakers in Retail - 7 oktober

What's Next in Retail Tech - 12 november 

Stores That Wow- 9 februari 2021 

Fans Love Brands - 8 april 2021

Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

E-mailadres - info@retailtrends.nl


Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.