De transformatie van Auping

Image
Hoe deze startup 'à la Tony's Chocolonely' de bloemensector verduurzaamt
 

Hoe deze startup 'à la Tony's Chocolonely' de bloemensector verduurzaamt

 

Met bloemen de wereld beter maken. Dat is de missie van startup The Flower Family. En dat is nog niet alles, want als het aan medeoprichter Jos van Beuningen ligt mag ook de bloemensector zelf eens flink aangepakt worden. Kortom, de ambities zijn niet mals. “We willen à la Tony’s Chocolonely de sector verduurzamen en mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een plek geven.”

Dit interieur speelt in op een jonger publiek
 

Dit interieur speelt in op een jonger publiek

 

Nanso, een bijna honderd jaar oude damesmodeketen in Finland, vond het tijd voor een moderniseringsslag.

Zo speel je in op het veranderende consumentengedrag
 

Zo speel je in op het veranderende consumentengedrag

 

Retailbedrijven komen voor grote uitdagingen te staan nu het coronavirus de wereld in zijn greep houdt. Zo is het consumentengedrag in korte tijd drastisch veranderd. In deze infographic een aantal inzichten en tips voor retailers omtrent de coronacrisis op een rij.

 
Image
 
De transformatie van Auping: 'Het bestaande model wordt aangevallen'
 

De transformatie van Auping: 'Het bestaande model wordt aangevallen'

 

Auping, Neerlands trots sinds 1888. Een merk zo stevig als het Aurondebed waarmee het groot geworden is. Maar de markt doet geen dutje. Sterker, die is klaarwakker. Jonge onlinespelers, leaseconstructies en hightech domineren de slaapkamer. “Het bestaande model wordt aangevallen”, bekent Joris Broekmans, director customer experience.

Service

Podcast: Retaillessen van Hans Geels (Dille & Kamille)
 

Podcast: Retaillessen van Hans Geels (Dille & Kamille)

 

Voor de allereerste podcast-aflevering van RetailTrends vragen we Dille & Kamille-ceo Hans Geels onder meer naar de hoogtepunten en obstakels uit zijn retailcarrière. Beluister de aflevering nu.

In het maartnummer van RetailTrends:

 
Image
 
TikTok
 
Image
 
Interview Bristol
 
Image
 
Open het magazine
 
Image
 
 
Image
 

» Liveblog coronavirus: limiet contactloos betalen naar 50 euro, winkels scherpen deurbeleid aan

» Vero Moda-moeder schrapt honderden banen, ook H&M vreest massaontslag

» Bol.com geeft voorrang aan essentiële producten

» Alle Nederlandse supermarkten en drogisterijen voeren deurbeleid in

» INretail tevreden met aangescherpte regels

Events save the date

Fans Love Brands - 23 juni

Catch the Shopper - 30 juni

Next Gen Retail in Berlijn - 3&4 september

RetailTrends Live! - 10 september

The Eataly Experience - 1&2 oktober

What's Next in Retail Tech - 12 november 

 
Image
 
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

E-mailadres - info@retailtrends.nl


Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.