Laden...
Hoe Dirk en DekaMarkt hun assortiment optimaliserenDetailresult Groep is sinds vorig jaar bezig met analytics en de ervaringen smaken naar meer. "We gaan toe naar een cultuur waarin factbased werken voorop staat", aldus cfo Bart Oprel van het supermarktconcern. |
Dit is 's werelds eerste hagelslagwinkelHagelswag sluit zich als volgende aan in een reeks monowinkels. Ondernemers Robbert Vos en Lennart de Jong verkopen aan de Amsterdamse Heisteeg niet alleen hagelslag in flessen, maar ook sneetjes brood met hagelslag. |
Zo zet je emoji's goed inDe emoji is de sleutel naar de harten van zowel millennials als volwassenen. Zes tips om ze optimaal in te zetten. |
Zo hard groeit online in NederlandOok in 2017 zet de stijging van de onlineomzet zich voort. Thuiswinkel Markt Monitor brengt de belangrijkste cijfers in kaart in een infographic. |
Whitepaper: De retailer van de toekomst zet klantdata centraalIn deze gratis whitepaper leest u hoe u met integratie van fysieke winkels en webshops, analytics en omnichannel de band met de klant verbetert. |
Retail Studiereis HongkongHoe wordt de consument verleid met interessante assortimenten, nieuwe concepten, instore communicatie en horeca? |
Whitepapers
» Adviezen voor de nieuwe winkelstraat
» Kiezen voor het kloppend hart
» De staat van de Europese consument
» De groeipotentie van online boodschappen
» Spar zet vol in op stadswinkels
» Ace & Tate verplaatst deel productie naar China
» Omzet detailhandel benadert pre-crisisniveau
» Van Delft verdubbelt aantal pepernotenwinkels
» ‘Albert Heijn stopte bevoorrading om miljoenenschuld’
Events
7 sep - Retail & Brands Festival
19 sep - Krimp zonder kramp in retail
12 okt - Human capital in retail
25 okt - Lightspeed Connect
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.
Laden...
Laden...
© 2025