De toekomst van retail volgens House of Einstein

 
Image
 
Image
 

Hoe Dunkin' verder ging zonder Donuts

Dunkin' is sinds drie jaar weer in ons land vertegenwoordigd en heeft een duidelijk doel: elke dag bereikbaar zijn voor iedere consument. Om dat te bereiken ging de van oorsprong Amerikaanse keten dit jaar verschillende samenwerkingen aan. Daarnaast veranderde Dunkin' van strategie door Donuts uit zijn naam te schrappen.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
In deze Haagse winkel worden ruim tweehonderd theesoorten verkocht
 

In deze Haagse winkel worden ruim tweehonderd theesoorten verkocht

 

De Haagse winkel van Betjeman & Barton heeft een metamorfose ondergaan. Het van oorsprong Franse kwaliteitstheemerk viert deze week, naast de heropening van het vernieuwde pand, ook zijn honderdste verjaardag. 

De toekomst van retail volgens House of Einstein
 

De toekomst van retail volgens House of Einstein

 

Gepersonaliseerd shoppen is de toekomst van de retail. Dat is de overtuiging van House of Einstein, een concept dat via personal shoppers boxen met herenkleding samenstelt en verkoopt. Hoe het dat doet, zie je in deze video.

RetailTrends 11: Blokker, Colette van Eerd en de What's Next in Tech-special
 

RetailTrends 11: Blokker, Colette van Eerd en de What's Next in Tech-special

 

Met de overname door Michiel Witteveen kwam na 123 jaar een einde aan Blokker als familiebedrijf. Aan hem de taak om de kwakkelende winkelketen erbovenop te helpen en ook de toekomst van Intertoys en Big Bazar te garanderen.

Eerst dokken, dan pas naar binnen
 

Eerst dokken, dan pas naar binnen

 

Entreegeld betalen om de drempel van een boekwinkel over te mogen stappen. Fictie? Nee hoor. In Japan en Portugal gebeurt het al. En eigenlijk is het helemaal niet zo vreemd. We zitten namelijk midden in de experience economy. 

Advertorial

Haal het maximale uit de feestdagen met deze 10 social media tips
 

Haal het maximale uit de feestdagen met deze 10 social media tips

 

De feestdagen staan voor de deur! Deze periode staat voor veel retailers in het teken van drukte, en lijkt niet het juiste moment om tijd te besteden aan de perfecte Instagram-caption. Toch kan social media je juist helpen. Lees hier 10 tips! 

Advertorial

One stop voor drukwerk voor retail
 

One stop voor drukwerk voor retail

 

Koninklijke drukkerij Em. de Jong biedt een totaalconcept  op het gebied van drukwerk. Van razendsnel digitaal drukwerk zoals gepersonaliseerde mailings, vellen offset drukwerk zoals schapkaarten en raamposters tot rotatie-offset drukwerk voor huis-aan-huisfolders.  

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
 
Image
 

» Bakker Bart komt met nieuw concept

» Kaaswinkel Cheese & More gaat de grens over 

» Nespresso gaat samenwerking aan met Picnic

» Aantal retailfaillissementen stevig gedaald

» BP gaat eten en drinken bezorgen

Events save the date

Stores That Wow  11 februari 2020

Next Gen Retail in Berlijn 2&3 april 2020

Catch the Shopper 23 april 2020

Retail & Brands Festival 10 september

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.