De Haagse winkel van Betjeman & Barton heeft een metamorfose ondergaan. Het van oorsprong Franse kwaliteitstheemerk viert deze week, naast de heropening van het vernieuwde pand, ook zijn honderdste verjaardag.
Gepersonaliseerd shoppen is de toekomst van de retail. Dat is de overtuiging van House of Einstein, een concept dat via personal shoppers boxen met herenkleding samenstelt en verkoopt. Hoe het dat doet, zie je in deze video.
Met de overname door Michiel Witteveen kwam na 123 jaar een einde aan Blokker als familiebedrijf. Aan hem de taak om de kwakkelende winkelketen erbovenop te helpen en ook de toekomst van Intertoys en Big Bazar te garanderen.
Entreegeld betalen om de drempel van een boekwinkel over te mogen stappen. Fictie? Nee hoor. In Japan en Portugal gebeurt het al. En eigenlijk is het helemaal niet zo vreemd. We zitten namelijk midden in de experience economy.
De feestdagen staan voor de deur! Deze periode staat voor veel retailers in het teken van drukte, en lijkt niet het juiste moment om tijd te besteden aan de perfecte Instagram-caption. Toch kan social media je juist helpen. Lees hier 10 tips!
Koninklijke drukkerij Em. de Jong biedt een totaalconcept op het gebied van drukwerk. Van razendsnel digitaal drukwerk zoals gepersonaliseerde mailings, vellen offset drukwerk zoals schapkaarten en raamposters tot rotatie-offset drukwerk voor huis-aan-huisfolders.