Zalando heeft de ambitie om het grootste online modeplatform van Europa te worden. Het bezorgen namens modemerken is daarbij een belangrijk wapenfeit. Een interview met vice president partner solutions Carsten Keller.
Under Armour wil de opening van zijn Europese flagshipstore in Amsterdam niet ongemerkt voorbij laten gaan. Daarom heeft het sportmerk donderdag bokser Anthony Joshua opgetrommeld om het Brand House in de Kalverstraat officieel open te slaan.
Naast goed personeel is experience onontbeerlijk om klanten te binden. En dat betekent meer dan een aantrekkelijke winkel bouwen. Drie vragen die elke retailer zichzelf nu moet stellen.
Nu autonome groei niet langer vanzelfsprekend is, zoeken steeds meer retailers hun toevlucht in nieuwe merken. Eigen merken, welteverstaan, met eigen winkelformules.
Exclusief voor members van RetailTrends: een interview met neurowetenschapper Roeland Dietvorst. Over waarom je de gedachten van je klant niet alleen kunt, maar ook moet lezen.
RetailTrends tipt wekelijks uitingen op de sociale kanalen, buitenlandse nieuwssites en andere media die een beeld geven van wat zich zoal buiten onze landsgrenzen heeft afgespeeld. Vandaag aandacht voor winkelopeningen van Everlane, Nike, Sports Direct, Victoria's Secret en Starbucks.
Niet alleen consumenten, maar ook bedrijven hebben steeds meer te maken met cybercriminaliteit. Om ook het bedrijfsleven te informeren over het de werkwijzen van cybercriminelen heeft Betaalvereniging Nederland een online brochure uitgebracht