Kunt u deze e-mailing niet goed lezen? Klik dan hier voor de online versie
   
Beste heer  Do,
 
 Ga naar de website
Het ministerie van Onderwijs maakt 3,8 miljoen euro extra beschikbaar voor laptops en tablets voor leerlingen die thuis lessen volgen. Het geld komt bovenop de 2,5 miljoen euro die sinds eind maart beschikbaar is voor dit doel. Volgens minister Slob kregen met dit eerdere budget bijna zevenduizend leerlingen een laptop of tablet.
Lees verder »

Met in deze editie aandacht voor:
 


 

  
 
 
 
Helft laptops Stichting Leergeld gestolen
Van de honderdvijftig aanwezige laptops bij Stichting Leergeld in Amsterdam zijn er 76 gestolen. De gestolen laptops waren in het kader van de inzamelingsactie 'Allemaal digitaal' gedoneerd door fondsen, particulieren en bedrijven. De apparatuur was bedoeld voor kinderen die geen laptop hebben en, sinds de scholen dicht zijn, achterlopen op hun leeftijdsgenoten.
 
Lees verder
 

 Uitgelichte kennisdocumenten 
 
Schoolcampus werkt gedigitaliseerd met betrouwbare Wi-Fi  |  CommScope
 
In een wereld waarin we bij elke kop koffie gratis Wi-Fi verwachten, vragen we dit ook in onze scholen, waar kinderen worden voorbereid op een digitale toekomst. Docenten ontwikkelen nieuwe manieren om hun klaslokalen te digitaliseren, terwijl leerlingen, in vergelijking met vroeger, een hele nieuwe manier van leren hanteren. Schoolnetwerken blijken niet opgewassen tegen de komst van grote hoeveelheden mobiele apparaten. Scholen zijn op zoek naar een betrouwbaar, makkelijk te beheren netwerk dat op de toekomst is voorbereid. Lees in deze business case hoe deze school met ruim 1200 leerlingen dit probleem heeft opgelost!
 
 
 
 
De beginnersgids voor Access Security | Wallix
 
Dit is de uitgebreide beginnersgids voor iedereen die de basisprincipes van toegangsbeveiliging wil begrijpen.
 
 
 
 
Meer kennisdocumenten:
 
  
     
 Systeembeheerder
 
| Zwolle
 Leraar ICT Beheer / Applicatieontwikkelaar 
 | Den Bosch
 
     
 Je begint iedere dag met de controle of diensten up and running zijn. Tijdens de daily stand-up bespreek je met het team de werkzaamheden voor die dag. Jouw werkzaamheden voor een dag bestaan o.a. uit het oplossen van incidenten, het doorvoeren van wijzigingen, het deelnemen aan diverse overleggen waarin jij meedenkt en een constructieve bijdrage levert aan oplossingen voor vraagstukken vanuit de organisatie. Verder verdiep je je in nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en werk je aan voorstellen voor verbetering. 
Om 09:30 beginnen onze lesroosters. Die luiden een mooie mix in van les geven (22uur per week), lesvoorbereiding, studentvragen uitwerken en er gewoon zijn voor onze studenten. Dat is de éne rode draad door jouw werk. De andere rode draad door jouw werk als Docent ICT / Applicatieontwikkeling: het bouwen en doorontwikkelen van ons curriculum.
 
     
   
     
 
  
U ontvangt deze e-mail omdat u zich in het verleden heeft aangemeld voor de NOT in Jaarbeurs, Utrecht. Tijdens uw aanmelding heeft u ook toegang verkregen tot MyExpo.

Heeft u geen behoefte aan de NOT Updates? Klik dan hier om u af te melden
   
 © 2017 Marqit/Jaarbeurs B.V.Privacy statement | Disclaimer | Contact