De selfie van Hans Geels, Dille & Kamille

 
Image
 
Image
 

Hoe gaat het nu met V&D?

Het is inmiddels alweer ruim een jaar geleden dat V&D de retailwereld opschudde met zijn online terugkeer. Hoe gaat het nu met de 2.0-versie van het roemruchte warenhuis? Managing director Alexander van Slooten praat ons bij over de omzetontwikkeling, assortimentsgroei en stille dromen over een terugkeer in de winkelstraat.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Zo word je future fit volgens Richard van Hooijdonk
 

Zo word je future fit volgens Richard van Hooijdonk

 

Technologie verandert het retaillandschap ingrijpend en om daarop in te spelen, is meer nodig dan simpelweg het implementeren van nieuwe tools. Experimenteren, een mindset van innovatie en een kritische kijk op de organisatie zijn volgens futurist Richard van Hooijdonk onmisbaar. We spraken hem na zijn presentatie op What's Next in Retail Tech en vroegen hem hoe je je als retailer klaarmaakt voor de toekomst.

Dit is het grootste Muji-warenhuis in Europa
 

Dit is het grootste Muji-warenhuis in Europa

 

Finland is het elfde Europese land waar het Japanse Muji een warenhuis heeft geopend. De flagshipstore in winkelcentrum Kammpi in Helsinki is de grootste van het merk in Europa. 

RetailTrends 11: Blokker, Colette van Eerd en de What's Next in Tech-special
 

RetailTrends 11: Blokker, Colette van Eerd en de What's Next in Tech-special

 

Met de overname door Michiel Witteveen kwam na 123 jaar een einde aan Blokker als familiebedrijf. Aan hem de taak om de kwakkelende winkelketen erbovenop te helpen en ook de toekomst van Intertoys en Big Bazar te garanderen.

Vier tips over hoe je een influencer aan je merk bindt
 

Vier tips over hoe je een influencer aan je merk bindt

 

Merken zoeken steeds vaker naar de juiste influencers om hun product te promoten. Maar als je eenmaal doorhebt wie er bij jouw merk past, hoe benader je dan zo'n influencer op de juiste manier? Deze infographic geeft tips.

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
 
Image
 

» ‘Bol.com start volgend jaar met verkoop kleding’

» Consumenten besteden meer geld aan voeding

» Omzet Singles Day Alibaba boven dertig miljard dollar

» Kledingmerk Seven Sisters opent eerste winkel in Nederland

» 'Jumbo neemt tientallen HEMA-winkels over'

Events save the date

Stores That Wow  11 februari 2020

Next Gen Retail in Berlijn 2&3 april 2020

Catch the Shopper 23 april 2020

Retail & Brands Festival 10 september

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.