Image
Hoe Greetz in drie jaar tijd zijn omzet verdubbelt
 

Hoe Greetz in drie jaar tijd zijn omzet verdubbelt

 

Greetz mag dan groot zijn geworden met wenskaarten, de webwinkel is inmiddels meer dan een kaartenhuis. Met de expertise en creativiteit van een nieuwe eigenaar, wil Greetz ‘dé bestemming voor persoonlijke verrassingen’ worden.

Dit zijn de vier lagen van een phygital experience
 

Dit zijn de vier lagen van een phygital experience

 

Retail speelt zich volgens René Spaanderman nu én in de toekomst af op het snijvlak van digitaal en fysiek. Digital + physical = phygital. Hoe bepaal je als retailer de perfecte mix voor het verleiden, betrekken, servicen en activeren van jouw shopper?

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
15x inspiratie, leren en doen tijdens het Retail & Brands Festival
 

15x inspiratie, leren en doen tijdens het Retail & Brands Festival

 

Over een week barst hét retailevent van het jaar weer los. Nog geen ticket? Niet getreurd, maar treuzel niet. Er zijn nog een paar kaarten beschikbaar voor het Retail & Brands Festival.

Zo beïnvloedt Instagram de mode-industrie
 

Zo beïnvloedt Instagram de mode-industrie

 

Voor het delen van fashion, waarbij de visuele presentatie van belang is, leent een platform als Instagram zich het best. Wie de laatste trends en de populairste looks wil zien, moet daar een kijkje nemen. Wist je dat 82 procent van de consumenten weleens een mode- of beautyproduct heeft gekocht nadat ze die hadden gezien in hun tijdlijn?

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Zeven tips om meer te verkopen in de winkel
 

Zeven tips om meer te verkopen in de winkel

 

Bob Phibbs noemt zichzelf de retaildokter. De afgelopen jaren hielp hij retailmerken als Lego, Husqvarna en Omega bij het verhogen van de omzet, door hun verkopers te trainen en motiveren. In een video van negentig seconden deelt hij zeven basisprincipes.

Advertorial

Gratis Webinar van ATOSS
 

Gratis Webinar van ATOSS

 

Ervaar tijdens ons gratis webinar hoe udoor hulp van onze oplossingen uw personeel efficient plant. Hiermee houden wij rekening met factoren als klantfrequentie, gerealiseerde en verwachte omzet en bijvoorbeeld het aantal transacties. 

 
Image
 
 
Image
 
 
Facebook
 
Twitter
 
YouTube
 
LinkedIn
 

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.