| Greetz mag dan groot zijn geworden met wenskaarten, de webwinkel is inmiddels meer dan een kaartenhuis. Met de expertise en creativiteit van een nieuwe eigenaar, wil Greetz ‘dé bestemming voor persoonlijke verrassingen’ worden. |
| Retail speelt zich volgens René Spaanderman nu én in de toekomst af op het snijvlak van digitaal en fysiek. Digital + physical = phygital. Hoe bepaal je als retailer de perfecte mix voor het verleiden, betrekken, servicen en activeren van jouw shopper? |
| Over een week barst hét retailevent van het jaar weer los. Nog geen ticket? Niet getreurd, maar treuzel niet. Er zijn nog een paar kaarten beschikbaar voor het Retail & Brands Festival. |
| Voor het delen van fashion, waarbij de visuele presentatie van belang is, leent een platform als Instagram zich het best. Wie de laatste trends en de populairste looks wil zien, moet daar een kijkje nemen. Wist je dat 82 procent van de consumenten weleens een mode- of beautyproduct heeft gekocht nadat ze die hadden gezien in hun tijdlijn? |
| Bob Phibbs noemt zichzelf de retaildokter. De afgelopen jaren hielp hij retailmerken als Lego, Husqvarna en Omega bij het verhogen van de omzet, door hun verkopers te trainen en motiveren. In een video van negentig seconden deelt hij zeven basisprincipes. |
| Ervaar tijdens ons gratis webinar hoe udoor hulp van onze oplossingen uw personeel efficient plant. Hiermee houden wij rekening met factoren als klantfrequentie, gerealiseerde en verwachte omzet en bijvoorbeeld het aantal transacties. |
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.
|