Zelfrijdende voertuigen, chirurgische robots, AI-gedreven screening en matching. De contradictie tussen AI en menselijkheid lijkt groter dan ooit.
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 
 
TV
 
 

Beste **vornaam**,

Met zelfrijdende voertuigen, robots voor gezondheidsmonitoring en AI-gedreven screening en matching lijkt de contradictie tussen Kunstmatige Intelligentie en menselijkheid groter dan ooit. En toch zijn ze beide cruciaal voor toekomstgerichte werving en een succesvolle onderneming.

In de Recruitment videocollectie laten toonaangevende leiders en recruitmentexperts zien hoe je hier handig op inspeelt.

De collectie gaat live op 23 mei. Mis niets en stel nu je kijklijst samen >

 
 
 
AI doorzoekt honderden cv’s in een oogwenk en vindt je match

Philip Gast (Baise)

AI doorzoekt honderden cv’s in een oogwenk en vindt je match

Je hoeft geen whizzkid te zijn om je werving beter en sneller te doen met generatieve AI. Baan je een weg door die stapel cv’s. Doe de selectie nog nauwkeuriger. En hoe zit het met skills, ervaring en cultuurfit? Houden slimme match-algoritmen daar écht rekening mee? Met de praktische tips van Philip Gast (Baise) kun je meteen aan de slag.

Zet op kijklijst >
 
 
Gezond hoofd, gezond bedrijf. Volkomen logisch toch?

Gijs Coppens (OpenUp)

Gezond hoofd, gezond bedrijf. Volkomen logisch toch?

Op welk kompas vaar je? En hoe maak je dit kenbaar aan je medewerkers en kandidaten? Want een sterke focus op je missie werkt als een magneet. Waarom moet je oog hebben voor mentaal welzijn, kiezen voor ambitieuze professionals en de rol van AI in je team versterken? Leer van Gijs Coppens’ (OpenUp) unieke en buiten-gewoon succesvolle recruitmentaanpak.

Zet op kijklijst >
 
 
Menselijkheid: geen bijzaak als je wilt blijven ondernemen

Suzanne Ekel (Goldschmeding Foundation)

Menselijkheid: geen bijzaak als je wilt blijven ondernemen

Denk je dat salaris het belangrijkst is voor hoge arbeidstevredenheid? Nee, er staat een ander topic met stip op nummer één. En schat je het exitgesprek op waarde? Je kent Suzanne Ekel (Goldschmeding Foundation) waarschijnlijk van Monsterboard.nl. Nu helpt ze grote brands verantwoord te groeien. Haar prikkelende video is allesbehalve business as usual.

Zet op kijklijst >
 
 

Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware met ondersteuning van Ematters marketing & data engineers.
Wil jij ook meer halen uit emailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.