Image
Hoe Hans Anders zichzelf opnieuw uitvindt
 

Hoe Hans Anders zichzelf opnieuw uitvindt

 

'Hans Anders, alleen de prijs is anders.' Een leus die bij velen in het geheugen gegrift staat. Maar Hans Anders wil meer dan een prijsvechter zijn. De optiekketen wil meer betekenen voor de klant: de klant verdient ook aandacht en service. Een gesprek met directeur Bart van den Nieuwenhof over de 'relaunch' van Hans Anders.

Reinheid voert de boventoon in deze cosmeticawinkel
 

Reinheid voert de boventoon in deze cosmeticawinkel

 

In de flagshipstore van Dr. Jart+ in Seoul krijg je eerder het gevoel dat je in een laboratorium staat in plaats van in een cosmeticawinkel. Het Koreaanse merk wil met dit ontwerp niet de mooie kant van cosmetica laten zien, maar de nadruk leggen op het praktische aspect.

 
Image
 
Waarom zou je kiezen voor een pop-upwinkel?
 

Waarom zou je kiezen voor een pop-upwinkel?

 

Over de hele wereld gebeurt het: retailers en merken die pop-upwinkels openen. Maar waarom doen ze dat eigenlijk? En welke resultaten zien ze? 

Maak van die buitenlandse consument jouw klant
 

Maak van die buitenlandse consument jouw klant

 

Europese consumenten kopen in toenemende mate online en ook steeds vaker bij buitenlandse webshops. Zo bestelde 67 procent van de Europese e-shoppers bij een Europese webshop over de grens. Dit is een kans voor Nederlandse retailers. Tegelijkertijd neemt de concurrentie van webshops buiten Europa toe. Aankopen bij Chinese webshops worden bijvoorbeeld steeds populairder. Dit alles blijkt uit het E-shopper Barometer onderzoek van pakketservice DPD. 

 
Image
 
 
Image
 
Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» Brandz Top 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

»  Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait

   

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Pipoos vindt nieuwe topman bij Siebel

» EBay vergroot mogelijkheden van gepersonaliseerd winkelen

» Vertraging bij PostNL door warmte en belastingteruggave

» ‘Verlieslijdende Markthal-ondernemers moeten van contract af kunnen’

» Nederlandse retailers dupe van 'oneerlijke Chinese concurrentie'

Events save the date

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow11 februari 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.