Zo maak je van een Facebook-winkelpagina een succes

Image
Hoe Nikkie Plessen haar mode-imperium creëerde
 

Hoe Nikkie Plessen haar mode-imperium creëerde

 

“Een bekend hoofd is in het begin leuk, maar daarna moet je je gewoon bewijzen.” In 2011 startte Nikkie Plessen haar eerste modelabel. Nu omvat NP Fashion vijf labels, 26 brandstores en liggen haar collecties in ruim vierduizend verkooppunten wereldwijd. Op RetailTrends Live vertelt ze over de opbouw van haar merk, de toekomstplannen en de risico's als je je eigen uithangbord bent. 

Zo maak je van een Facebook-winkelpagina een succes
 

Zo maak je van een Facebook-winkelpagina een succes

 

Ook Facebook heeft e-commerce ontdekt. Met de functie Shops, in Nederland Winkels geheten, kunnen bedrijven producten verkopen via zowel Facebook als Instagram. Maar hoe werkt het en hoe maak je er een succes van?

Het belang van zondagopening in coronatijd
 

Het belang van zondagopening in coronatijd

 

De discussie over winkels wel of niet open op zondag is opnieuw onder de aandacht gekomen door de coronacrisis. Zowel om redenen van omzet als veiligheid willen retailers de mogelijkheid hun openingstijden te verruimen. En die ruimte moeten ze krijgen, betoogt Sandro Slijepcevic.

Image
Blanksoul: een laboratorium voor mode

Mode en laboratoria: het is misschien niet de meest voor de hand liggende combinatie. Maar dat weerhield Ksoul Studio er niet van om de twee elementen samen te voegen in deze winkel. En dat pakte verrassend goed uit.

Alternatieve tekst

Service

Zo combineer je winst voor je bedrijf met winst voor de wereld om je heen
 

Zo combineer je winst voor je bedrijf met winst voor de wereld om je heen

 

Winst voor je bedrijf combineren met winst voor de wereld om je heen: daar draait het om bij het RetailTrends-event Changemakers in Retail. Op de line-up staan HEMA, Zeeman, IKEA, Jumbo, Ben & Jerry's, en Jan Terlouw.

Service

RetailTrends september: Rituals, Sander van der Laan en de RetailRookies
 

RetailTrends september: Rituals, Sander van der Laan en de RetailRookies

 

In het septembernummer van RetailTrends spreken we met Rituals-oprichter Raymond Cloosterman over wat een jaar vol hoogtepunten had moeten worden. Verder onder meer aandacht voor Holland & Barrett, de RetailRookies en de retaillessen van Sander van der Laan. 

In het septembernummer van RetailTrends:

 
Image
 
Sander van der Laan
 
Image
 
Holland & Barrett
 
Image
 
Open het magazine
 
Image
 

» EasyToys mag van KNVB geen hoofdsponsor worden van FC Emmen

» H&M stopt samenwerking met omstreden Chinese fabrikant

» Bezorgdienst Packaly actief in meer steden

» 'Consument zit niet te wachten op winkelrobot'

» Sportmerk On komt met abonnement op recyclebare hardloopschoen

Events save the date

Steve Dennis: Hoe kun je je groei weer aanwakkeren in een tijd van digitale disruptie? - 23 september

Changemakers in Retail - 7 oktober

What's Next in Retail Tech - 12 november

Stores That Wow 2021 - 9 februari

Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

E-mailadres - info@retailtrends.nl


Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.