Alle opleidingen en trainingen voorlopig online te volgen!
Hoe pas je design thinking toe in de praktijk?
Bij Design Thinking ligt er een sterke nadruk op empathie voor de eindgebruiker en het lef om te experimenten en te durven falen. Maar hoe vertaalt deze mindset zich naar de praktijk? Welke stappen doorloop je? Organisaties hebben er moeite mee om het toe te passen in het dagelijks werk. Ontdek tijdens deze gratis clinic welke tools je direct binnen jouw team kan inzetten.
Customer Relationship Management is meer dan een CRM-systeem of technologie. Het is een strategie, gericht op het hart van jouw organisatie: de klant. De post-HBO opleiding Customer Relationship Management geeft je handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met customer relationship management in je eigen organisatie.
Hoe creëer je een effectieve en memorabele klantbeleving? Customer Journey Mapping is hierin een onmisbaar instrument. In deze training ga je in één dag zelf actief aan de slag met het maken van een Customer Journey Map. Leer hoe je alle relevante touchpoints in kaart brengt en de klantbeleving voor jouw klant meet en optimaliseert.
Vergroot je kennis tijdens de Beeckestijn Summerschool
Ook deze zomer kun je actief aan de slag met het vergoten van je kennis en het ontwikkelen van je vaardigheden. Volg tijdens onze Summerschool in juli & augustus een masterclass of training en je bent weer helemaal up-to-date!
De overheid investeert mee in jouw kennisontwikkeling
De coronacrisis zet ons leven op zijn kop en raakt ons allemaal. Zit je zonder werk, dan is het goed om te weten dat de mogelijkheden die UWV in dat geval biedt voor vergoeding van de opleidingskosten ook voor onze opleidingen van toepassing zijn.