Image
Zes manieren waarop Patagonia het verschil maakt
 

Zes manieren waarop Patagonia het verschil maakt

 

Alex Weller van Patagonia trapte de tweede editie van Changemakers in Retail af. De marketingdirecteur vertelt hoe wordt geprobeerd ‘merkambassadeurs te bouwen rond gedeelde waarden’. Van opvallende campagnes tot het verspreiden van een indrukwekkende film en het openen van tweedehandswinkels: zo drukt Patagonia zijn duurzame stempel.

Zo werkt de stemgestuurde spiegel van H&M
 

Zo werkt de stemgestuurde spiegel van H&M

 

Wie tegenwoordig geen slimme spiegel in zijn winkel heeft, lijkt er niet meer bij te horen. Waar de meeste varianten werken met touchscreens, komen er in het geval van H&M geen handen aan te pas. De Zweedse modeketen beschikt in zijn grootste flagshipstore in New York over een ‘one-of-a-kind’-oplossing, die werkt met stem- en gezichtsherkenning.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
De selfie van Greetz-ceo Niek Veendrick
 

De selfie van Greetz-ceo Niek Veendrick

 

In de rubriek Selfie schetsen we iedere maand binnen het magazine van RetailTrends een beeld van een persoon achter een retailer of merk. Zo ook van Niek Veendrick, die met Greetz in de top tien staat van retailers van wie de klantervaring het best wordt gewaardeerd door Nederlandse consumenten.

RetailTrends 5: About You, Dick Boer en generatie M
 

RetailTrends 5: About You, Dick Boer en generatie M

 

Op billboards, in bushokjes en tot in den treure in radio- en televisiespotjes. De entree van About You in ons land vorig jaar kan niemand zijn ontgaan. Het offensief heeft volgens oprichter Tarek Müller zijn vruchten afgeworpen.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Koop nu je tickets voor Trends & Transities in Retail
 

Koop nu je tickets voor Trends & Transities in Retail

 

Christine Boland Trends & Mindsets en RetailTrends Media nodigen je uit om deel te nemen aan de vierde editie van het Jaarcongres Trends & Transities in Retail. Het event is voor iedereen die geïnteresseerd is in de veranderende consument en alle kansen die zichtbaar worden wanneer je de complexe tijdsgeest werkelijk kunt doorgronden.

De week in vijf Nederlandse retailers over de grens
 

De week in vijf Nederlandse retailers over de grens

 

RetailTrends geeft wekelijks een beeld van wat zich zoal buiten onze landsgrenzen heeft afgespeeld. In deze editie aandacht voor de 'hiring spree' van Suitsupply, klagende Belgen, logistieke problemen voor Action en de toekomstplannen van Rituals.

 
Image
 
 
Image
 
Advertorial: Balls & Glory en Van der Windt: restaurantbeleving at home
 

Advertorial: Balls & Glory en Van der Windt: restaurantbeleving at home

 

Voor de delivery-tak van het succesvolle ballenconcept ‘Balls & Glory’ was bedenker Wim Ballieu op zoek naar een geschikte bezorg- annex take-away verpakking. Via de Horecava kwam Wim terecht bij Van der Windt Packaging in België. “Ik wilde het restaurantgevoel vertalen naar de verpakking. Van der Windt heeft dit heel goed begrepen.” 

Advertorial: Studeren terwijl je werkt?
 

Advertorial: Studeren terwijl je werkt?

 

Woon je in of nabij de Randstad? Volg dan de Ad Small Business & Retail Management in Amsterdam.

 
 
Facebook
 
Twitter
 
YouTube
 
LinkedIn
 

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.