Taco Carlier over de ups en downs van VanMoof tijdens de crisis

Image
Hoe Pockies groot wil worden met 'couch couture'
 

Hoe Pockies groot wil worden met 'couch couture'

 

Het Pockies-avontuur begon eigenlijk als een grap voor Michiel Dicker en zijn twee compagnons. Maar toen de eerste lading boxers met zakken binnen drie weken uitverkocht was, wist hij het zeker: bankhangers snakken naar couch couture. Zes jaar later wordt er bij Pockies nog steeds veel gelachen, maar ook hard aan de weg getimmerd.

Zo wordt je video een succes op Facebook
 

Zo wordt je video een succes op Facebook

 

Met video's scoor je op Facebook, meer dan met tekst of met een foto. Maar niet elk filmpje wordt uiteraard een hit. Waar moet het aan voldoen?

Taco Carlier over de ups en downs van VanMoof tijdens de crisis
 

Taco Carlier over de ups en downs van VanMoof tijdens de crisis

 

Ook bij fietsfabrikant VanMoof viel de verkoop in de eerste weken van de coronacrisis grotendeels stil. Maar 'de ijstijd' zoals mede-oprichter Taco Carlier het noemt, duurde niet lang. Tegen 7DTV vertelt Carlier over 'de grootste rollercoaster van zijn leven'.

Image

Van oude bioscoop tot huiselijke showroom

Voor een interieurmerk is het zo nu en dan van belang om de boel eens flink op te frissen. Dat dacht ook het Scandinavische merk Normann Copenhagen, dat zijn showroom eens goed onder handen nam. Het eindresultaat? Een compleet nieuwe winkel, een nieuw logo en een vernieuwd kleurenpalet voor zijn meubels.

 
Image
 

Service

Terugkijken: ontketen de aantrekkingskracht van je merk
 

Terugkijken: ontketen de aantrekkingskracht van je merk

 

Je merkidentiteit kan nog zo helder zijn, maar de manier waarop de merkidentiteit tot uiting wordt gebracht bepaalt uiteindelijk de impact en het succes. Christine Boland heeft daarvoor een methode ontwikkeld, De Mindset methode, die ze in dit webinar toelicht.

Advertorial

Drie lessen voor de retail in crisistijd 
 

Drie lessen voor de retail in crisistijd 

 

De coronacrisis zet de wereld op z’n kop, en daarmee ook de retail. Hoe ga je als retailer met al deze veranderingen om? Welke lessen halen wij nu uit deze crisistijd? Retaildeskundige Eva Rutten, docent Ondernemerschap en Retail Management bij NHL Stenden, weet het als geen ander.

 
Image
 

In het aprilnummer van RetailTrends:

 
Image
 
House of Einstein
 
Image
 
De vrouw achter Amazon
 
Image
 
Open het magazine
 
Image
 
 
Image
 

» Megaverlies voor moederbedrijf Miss Etam

» Ex-baas AH to go gaat Delhaize in Servië leiden

» Facebook optimaliseert chatbots voor shopfunctie

» Moederbedrijf Thuisbezorgd slaat slag in VS

»Leveringsproblemen zorgen voor lege schappen bij Action

Events save the date

Joe Pine: De post-corona experience economy - 16 juni

Lori van Waes: Van 1,5 meter naar 1,5 keer beter - 23 juni

Richard van Hooijdonk: Welkom in de nieuwe retailrealiteit - 30 juni

RetailTrends Live! - 10 september

Catch the Shopper - 14 september

Changemakers in Retail - 7 oktober

Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

E-mailadres - info@retailtrends.nl


Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.