Appdate: Acne tegengaan met een dagelijkse selfie

Image
Hoe project Markthal 2.0 de mist in ging
 

Hoe project Markthal 2.0 de mist in ging

 

Een icoon voor Rotterdam moest de Markthal worden en dat is gelukt. Architectonisch zeker en ook over bezoekers heeft het foodpaleis weinig te klagen. Daartegenover staat een uit elkaar gevallen ondernemersvereniging, gemeente die zijn handen ervan af heeft getrokken en nog altijd voortdurende conflicten met de eigenaar. "Het blijft één groot dramacentrum."

Hier loop je de zonsondergang tegemoet
 

Hier loop je de zonsondergang tegemoet

 

Het Parijse kledingmerk Maison Kitsuné breidt internationaal flink uit. Laatste toevoeging: een pop-upstore in Los Angeles, in de wijk Culver City. De tijdelijke winkel beslaat 56 vierkante meter en is ingericht door Masaya Kuroki, oprichter van het merk. 

Het oog wil ook wat
 

Het oog wil ook wat

 

Bizar vormgegeven of juist heel strak. Op een perfecte locatie of met een excellente bediening. Vier gerenommeerde designers over hun favoriete winkels.

Appdate: Acne tegengaan met een dagelijkse selfie
 

Appdate: Acne tegengaan met een dagelijkse selfie

 

RetailTrends geeft wekelijks een overzicht van drie apps die meer dan de moeite waard zijn. Deze week apps van Differin, Instagram en Etos. 

RetailTrends 3: VanMoof, NA-KD, TikTok en retailinspiratie uit Antwerpen
 

RetailTrends 3: VanMoof, NA-KD, TikTok en retailinspiratie uit Antwerpen

 

In het maartnummer van RetailTrends een groot interview met VanMoof-broers Ties en Taco Carlier, alles over hoe je een 'global brand' wordt en de retaillessen van Elise Vanaudenhove (Bristol).

 
Image
 

Advertorial

Hoe je met digital signage klanten wint in je winkel 
 

Hoe je met digital signage klanten wint in je winkel 

 

Veel mensen bekijken aankopen online, maar 73% shopt uiteindelijk in store. Leer hoe je die klanten in je winkel overtuigt, met de hulp van technologie.

Service

Vier manieren om bij te blijven in de retail branche
 

Vier manieren om bij te blijven in de retail branche

 

De verandering in koopgedrag van consumenten is en blijft een uitdaging voor de retail branche. Enerzijds komt er steeds meer kennis over het gedrag van de klanten en hoe je daar efficiënt op kan inspelen en aan de andere kant leveren die ontwikkelingen steeds meer manieren op om alle verschillende klantbehoeftes 24/7 te bedienen.

In het februarinummer van RetailTrends:

 
Image
 
TikTok
 
Image
 
Interview Bristol
 
Image
 
Open het magazine
 
Image
 
 
Image
 

» Omoda neemt drie winkels van failliet Engelen Schoenen over

» EBay introduceert nieuwe tool voor betere productfoto’s

» Duurzame maaltijdboxen de Krat en Streekmolen fuseren

» Concurrent maakt bezwaar tegen winkel MotorKledingCenter in Assen

» Hudson's Bay Company krijgt nieuwe ceo

Events save the date

Next Gen Retail in Berlijn - 2&3 april

Catch the Shopper - 23 april 

Changemakers in Retail - 28 mei 

The Eataly Experience - 17 & 18 juni

Fans Love Brands - 23 juni

RetailTrends Live! - 10 september

What's Next in Retail Tech - 12 november 

 
Image
 
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

E-mailadres - info@retailtrends.nl


Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.