Image
 
 
Hoe de zeepbel van Sabon uiteenspatte
 

Hoe de zeepbel van Sabon uiteenspatte

 

Exact twintig jaar nadat Sabon zijn eerste vestiging wereldwijd opende, in land van oorsprong Israël, zit het Nederlandse avontuur er definitief op. Twee keer startte de formule door na een faillissement, maar zonder succes.

Dit bier wordt automatisch steeds beter
 

Dit bier wordt automatisch steeds beter

 

In aanloop naar het Retail & Brands Festival lichten we een aantal sprekers uit. Vandaag: medeoprichter Hew Leith van IntelligentX. “Machinelearning stelt de industrie in staat realtime te luisteren naar de klant en data in te zetten om producten constant te verbeteren.”

 
Image
 
Image
 
 
Image
 
Edeka's statement tegen racisme
 

Edeka's statement tegen racisme

 

Bij een Edeka-winkel in Hamburg waren afgelopen weekend alleen Duitse producten te koop. En dan zien de schappen er plotseling heel anders uit.

Koop nu je tickets voor Retail & Brands Festival
 

Koop nu je tickets voor Retail & Brands Festival

 

Doe je mee met het tweede Retail & Brands festival op 7 september a.s. in De Fabrique in Utrecht?

 
Image
 
Image
 
Image
 
Save the date: Human capital in retail op 12 oktober
 

Save the date: Human capital in retail op 12 oktober

 

Menselijke kennis en kunde – human capital – is voor retail- en merkorganisaties een cruciale succesfactor voor onderscheidend vermogen, groei en bestaansrecht.

Waarom je in een loyaliteitsprogramma moet investeren
 

Waarom je in een loyaliteitsprogramma moet investeren

 

Loyale klanten besteden meer en na ieder bezoek, neemt de kans dat zij nóg een keer terugkomen weer toe. In deze infographic staan nog meer redenen op een rij om in een loyaliteitsprogramma te investeren.

 
 
 
 
Facebook
 
Twitter
 
YouTube
 
LinkedIn
 

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.