Image
Hoe Sephora innoveert in de beautywereld
 

Hoe Sephora innoveert in de beautywereld

 

Met meer dan 2500 winkels in 34 landen en een jaaromzet van meer dan vier miljard dollar, mag Sephora rustig een gigant in de cosmeticamarkt genoemd worden. Welke uitdagingen komt de LVMH-dochter tegen in de markt en hoe worden die het hoofd geboden? Ceo Christopher de Lapuente van de Franse winkelketen biedt een kijkje in de keuken.

Zo denkt bezorgplatfom Bringly de werkende consument te ontlasten
 

Zo denkt bezorgplatfom Bringly de werkende consument te ontlasten

 

Een drukke baan en een volle agenda. En dan moet je ook nog boodschappen doen en je pak bij de stomerij ophalen. Het Amsterdamse bezorgplatform Bringly denkt de werkende consument zorgen uit handen te kunnen nemen.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Zes wetenschappelijke inzichten om een koper te overtuigen
 

Zes wetenschappelijke inzichten om een koper te overtuigen

 

Iedereen komt dagelijks in talloze situaties waarin geprobeerd wordt iets aan hem of haar te verkopen. Of het lukt om iemand te overtuigen tot een aankoop, is pure wetenschap, die stoelt op zes primaire pijlers. Deze infographic laat zien welke dat zijn.

Van verkoop naar verbinding 
 

Van verkoop naar verbinding 

 

De meest inspirerende retailers spelen een relevante rol in het leven van de klant, blijkt uit de Inspirerende 40: Retaileditie. Het onderzoek legt bloot wat klanten inspirerend vinden in retail, welke retailers inspireren en hoe zij dat doen.

 
Image
 
 
Image
 

Advertorial

Video: ontdek de paskamer van de toekomst
 

Video: ontdek de paskamer van de toekomst

 

De fysieke winkel is springlevend en biedt mooie kansen om je klant een onvergetelijke beleving te bezorgen. De VIP Fitting Room is alvast één onderdeel van een unieke Customer Experience. Benieuwd? Lees hoe deze innovatieve paskamer een stapje verder gaat. Retail 2020, here we come!

Advertorial

Optimaliseer je assortiment op basis van data
 

Optimaliseer je assortiment op basis van data

 

Ontdek in deze whitepaper alle stappen van assortimentsoptimalisatie en enkele praktijkvoorbeelden van bedrijven die je voorgingen in dit proces. Het is tijd om afscheid te nemen van jouw losstaande Excelbestanden en volledig inzicht te krijgen in alle data uit jouw organisatie.

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» Brandz Top 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

»  Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait

   

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Rituals maakt sprong naar Azië

» Fietskoeriers halen in Amsterdam producten op bij winkeliers

» Louis Vuitton creëert blockchainplatform voor luxeproducten

» Hutspot strijkt neer in Magna Plaza

» Pret A Manger neemt branchegenoot Eat over

Events save the date

Next Gen Retail à Paris 4 & 5 juli 2019

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow11 februari 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.