Image
Hoe benut je de wet van schaarste?
 

Hoe benut je de wet van schaarste?

 

In zijn boek The Choice Factory combineert Richard Shotton gedragswetenschap en hapklare marketingideeën, met als doel: meer verkopen. In deze artikelreeks zoomen we telkens in op een bepaald type gedrag. De wet van de schaarsheid staat centraal in deel vier. Hoe minder iets verkrijgbaar is, hoe meer we het willen.

Dit is de slimme pakketkluis én bezorgrobot van Alibaba
 

Dit is de slimme pakketkluis én bezorgrobot van Alibaba

 

Een brievenbus voor pakketten, die werkt met gezichtsherkenning en waarbij de temperatuur op afstand kan worden bediend. En een zelfrijdende bezorgrobot die meerdere bestellingen kan rondbrengen. Ook op logistiek vlak zit Alibaba niet stil.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
RetailTrends 7/8: Casa, Unilever, Van Gogh en de Retail & Brands Festivalguide 
 

RetailTrends 7/8: Casa, Unilever, Van Gogh en de Retail & Brands Festivalguide 

 

Winst voor Unilever gaat hand in hand met winst voor mens en planeet, is de boodschap van het Brits-Nederlandse concern.

Zo viert 's werelds oudste lederwarenhuis zijn historie
 

Zo viert 's werelds oudste lederwarenhuis zijn historie

 

Delvaux is met zijn oprichtingsjaar 1829 het oudste luxe lederwarenhuis ter wereld. Reden voor het merk om zijn nieuwste vlaggenschip, in thuishaven Brussel, in een museumachtige villa uit diezelfde periode te vestigen. Bezoekers vinden daar niet alleen de collecties van het label, maar ook kunstwerken van de twintigste eeuw tot nu.

 
Image
 
 
Image
 
 
Facebook
 
Twitter
 
YouTube
 
LinkedIn
 

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.