| Voor iedereen geopend, vrijheid en ontspanning. Het zijn bij uitstek uitgangspunten van een park. Maar die visie kun je, met speeltoestellen en al, ook op een winkel toepassen. |
| Nu de Boekenweek aan de gang is zullen er de komende dagen veel boeken over de digitale toonbank vliegen. Een deel daarvan zal ook weer retour gaan, maar hoe zit dat eigenlijk met e-books? Tim Heinen heeft drie tips voor retailers omtrent hun retourbeleid voor softwareproducten. |
| Spekers van Jumbo, Bever, Only for Men en Rumag: het programma van Catch the Shopper is bekend. |
| De klantervaring is een van de belangrijkste onderscheidende factoren geworden onder merken in alle branches. Deze infographic biedt negentien statistieken over de klantervaring anno nu die iedereen die zich met dit thema bezighoudt zou moeten kennen. |
| Het centraal zetten van de klant begint met weten wat hem beweegt. De Global Consumer Insights Survey helpt daarbij, met talloze inzichten over de Nederlandse consument anno 2019. We pikken er drie belangrijke trends uit. |
| De retailwereld maakt een enorme verandering door. Het bieden van een uitstekende service en een bijzondere klantervaring zijn geen mooie extra’s meer, het zijn vereisten geworden. BigBrother maakt het mogelijk. |
What's Next in Retail Tech 12 november 2019 RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden. |