Veel bedrijven zijn zich ervan bewust dat ze iets moeten doen met werkgeversprofilering, maar wat dat 'iets' dan moet zijn, dat weten ze niet.
| Beste **vornaam**, Heeft je bedrijf een sterk werkgeversmerk? Veel bedrijven zijn zich ervan bewust dat ze iets moeten met employer branding, maar wat dat 'iets' dan moet zijn, dat weten ze niet. Yves Pilet houdt zich al 17 jaar bezig met het bouwen van werkgeversmerken. In de Recruitment Collectie geeft hij tips en tricks om de eerste stappen te zetten naar een sterk employer brand. "Het is belangrijk om te weten waar je organisatie staat en hierbij rekening te houden met de meningen van je medewerkers," legt hij uit. "Data kan daarbij een rol spelen." Meer weten? Zet deze video dan alvast op je lijstje. Deze en andere video’s kun je gaan bekijken in de Recruitment Collection van Emerce TV. Registreer je nu alvast, dan kun je een kijklijst samenstellen en krijg je 7 september een seintje als de video’s online staan. |
| |
|