Hi **vornaam**, De reisbranche staat bekend als de branche met het zwaarste concurrentieveld en de meest dunne marges. Toen onzekere tijden de wereld in zijn greep kregen, werden deze marges nog kleiner. Bedrijven die zich de afgelopen maanden wilden onderscheiden moesten zich concentreren op de belangrijkste factoren die de moderne consument het meest aanspreekt: snelheid en gemak. Het bieden van een hyper gepersonaliseerde klantervaring in travel In deze whitepaper worden handvatten geboden aan travel merken om hun algehele customer experience te optimaliseren door deze relevanter en persoonlijker te maken. De whitepaper gaat in op: Een continue stroom creëren van relevante travel content. Het bieden van een hyper gepersonaliseerde klantervaring. Het verbinden van meerdere kanalen en touchpoints. Waarom nú het moment is om een digital-first merk te worden. De klantervaring optimaliseren door cloudtechnologie te omarmen. wordt een digital-first travel merk met deze insights (met casestudies van o.a. Airbnb, Lyft en Startbuck) Met vriendelijke groet, Guido Bruijn Emerce Knowledgebase
|