Image
Hoe Zalando voorop wil lopen met duurzame verpakkingen
 

Hoe Zalando voorop wil lopen met duurzame verpakkingen

 

Duurzaamheid is voor veel retailers een belangrijk onderwerp. Niet in de laatste plaats, zeggen ze, omdat consumenten er steeds meer waarde aan hechten. De Duitse kledingverkoper Zalando wil in 2020 een van de voortrekkers zijn, onder meer op het gebied van verpakkingen. Hoe wil Zalando dat bereiken? Vijf vragen aan general counsel Michael Menz.

De opkomst en toekomst van Nike
 

De opkomst en toekomst van Nike

 

Nike is een van de meest iconische sportmerken. Deze video gaat in op hoe het merk zich staande houdt in de sportwereld en tegenover grote concurrenten als Adidas en Under Armour.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Wat maakt een webwinkel geliefd bij consumenten (en wat niet)?
 

Wat maakt een webwinkel geliefd bij consumenten (en wat niet)?

 

87 procent van de consumenten zet zijn aankoop niet door als het totale proces te ingewikkeld is. Meer uitkomsten over ervaringen van digitale shoppers in de infographic.

RetailTrends 7/8: Havaianas, Dick Boer, Lush en de Retail & Brands Festival-special
 

RetailTrends 7/8: Havaianas, Dick Boer, Lush en de Retail & Brands Festival-special

 

Iets meer dan een jaar geleden zwaaide Dick Boer af als ceo van Ahold Delhaize en dat betekende het einde van zijn toch al vrij zeldzame media-optredens. Dat hij nu toch een interview geeft is het gevolg van zijn benoeming tot de Retail Hall of Fame.

 
Image
 
De omschakeling naar betekenisvol ondernemen
 

De omschakeling naar betekenisvol ondernemen

 

Waar letten consumenten op bij het aanschaffen van een product? Henk Hofstede verwacht dat we dit in de toekomst niet meer alleen laten afhangen van factoren als service en prijs-kwaliteit verhouding, maar het nastreven van een eerlijkere en schonere wereld steeds belangrijker wordt. 

Advertorial

Staat de klant centraal?
 

Staat de klant centraal?

 

Als bedrijf moet je consumenten in het middelpunt plaatsen en tegelijkertijd aan hun talloze verwachtingen voldoen. Maar hoe kun je op deze eisen anticiperen of ze zelfs overtreffen?

Advertorial

Optimaal bereik van je buitenlandse doelgroep
 

Optimaal bereik van je buitenlandse doelgroep

 

Als ervaren ondernemer spreek jij de taal van de commercie, maar een professioneel vertaalbureau spreekt de taal van jouw doelgroep. Hoogwaardige vertalingen zijn dan ook cruciaal om jouw doelgroep buiten Nederland te bereiken. 

Advertorial

Doe mee aan het onderzoek ‘Direct to Consumer’
 

Doe mee aan het onderzoek ‘Direct to Consumer’

 

Steeds vaker verkopen producenten en/of merken rechtstreeks aan de consument. Verschuift de functie van de producent steeds meer van partner naar bedreiger? Wij nodigen u als retailer uit om deel te nemen aan een onderzoek van zeven korte vragen.

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» Brandz Top 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

»  Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait

   

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Dick Boer: 'Ik wist dondersgoed hoe de uitvoering moest'

» 'Retailers moeten waarde van personeel niet onderschatten'

» Zalando bouwt groot distributiecentrum in Bleiswijk

» Staking treft 2theloo in Frankrijk

» HEMA: 'Mindere filialen zijn op één hand te tellen'

Events save the date

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow11 februari 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.