Laden...
Volg morgenmiddag het webinar van Joe Pine, auteur van The Experience Economy
Joe Pine: De post-corona experience economy Consumenten komen niet voor spullen naar je winkel, maar voor een waardevolle besteding van hun tijd. Een onvergetelijke ervaring. Dat is het uitgangspunt van Joe Pines concept van de experience economy. En toen kwam de coronacrisis. Winkelen moet ineens weer doelgericht, snel en met zo min mogelijk contact gebeuren. Wat betekent dit voor de invulling van retail als ervaringsgerichte industrie op de langere termijn? In dit webinar blikt Joe Pine met je vooruit op de experience economy van na de coronacrisis.
Spreker: Joe Pine
Datum: 16 juni
Dit webinar is kosteloos te volgen voor members van RetailTrends. Aanmelden kan op deze pagina. Richard van Hooijdonk: Welkom in de nieuwe retailrealiteitNu de acute noodsituatie van de corona-uitbraak achter ons ligt is het tijd om te kijken wat de impact is op de toekomst van retail. Hoe kunnen we toewerken naar herstel? Maar ook: wat zal nooit meer hetzelfde worden? Trendwatcher en futurist Richard van Hooijdonk kijkt daarvoor met je naar de lessen die we hebben kunnen trekken uit eerdere crises. Daarnaast stippelt hij strategieën uit om te overleven als organisatie in een crisis als deze. Hij behandelt daarbij de rol van technologie, nieuwe vaardigheden en toekomstig leiderschap.
Spreker: Richard van Hooijdonk
Datum: 30 juni
Dit webinar is kosteloos te volgen voor members van RetailTrends. Aanmelden kan op deze pagina. Lori van Waes: Van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Spreker: Lori van Waes
Datum: 23 juni
Dit webinar is kosteloos te volgen voor members van RetailTrends. Aanmelden kan op deze pagina. RetailTrends Live - online tickets De eerste editie van ons nieuwe event RetailTrends Live! zal anders zijn dan we vooraf hadden bedacht. Vanwege het coronavirus zullen anderhalve meter afstand houden en kleinschaligere bijeenkomsten voorlopig de norm zijn. Naar verwachting kunnen we op 10 september maximaal 150 bezoekers ontvangen in de grote zaal van het DeLaMar Theater, in plaats van de normale capaciteit van duizend personen. Maar niet getreurd: het event gaat door en voor iedereen die er niet fysiek bij kan zijn bieden we OnLive-tickets aan. Wat dat inhoudt? We nemen het event met studiocamera’s op en streamen de hele dag live op ons platform RetailTrends.nl. Met een OnLive-ticket kun je live vragen stellen aan sprekers én stemmen op wie volgens jou – na het zien van tien pitches – de titel RetailRookie of the Year verdient. Bovendien krijgen alle geregistreerde deelnemers de opnamen van alle presentaties, interviews en debatten die tijdens RetailTrends Live! plaatsvinden achteraf toegestuurd om op een later moment te bekijken.
Sprekers: - Raymond Cloosterman, ceo Rituals, - Michiel Witteveen, eigenaar Blokker, Intertoys en Big Bazar - Philip Mountford, ceo Hunkemöller - John van der Ent, ceo SPAR - Daniel Ropers, voormalig ceo bol.com
Host: Jort Kelder
Online ticket voor RetailTrends-members: € 45 ex btw Fysiek ticket voor RetailTrends-members: € 395 ex btw
Dit event is voor geregistreerde deelnemers live te volgen en achteraf terug te kijken. De ticketmogelijkheden vind je hier. Terugkijken: Ontketen de aantrekkingskracht van je merk Om ‘een baken’ te kunnen zijn voor je consument is een consistente eigen stijl van vitaal belang. Missie en visie kunnen helder zijn, evenals de merkidentiteit, maar met de manier waarop de merkidentiteit tot uiting wordt gebracht bepaalt uiteindelijk de impact en het succes. Christine Boland heeft daarvoor een methode ontwikkeld: De Mindset methode, een tool om je eigen unieke stijl te definiëren. Stijl als uitingsvorm van je merkidentiteit. De brand expression van de brand personality. In dit webinar zal ik de methode toelichten.
Spreker: Christine Boland
Dit webinar is kosteloos terug te kijken voor members van RetailTrends. De opname vind je hier. Terugkijken: Hoe word je een post-corona succesverhaal? Consumentengedrag en de manier waarop retailers opereren zouden wel eens permanent kunnen veranderen als gevolg van de coronacrisis. Trendwatcher Cate Trotter weet het zeker: retailers die erin slagen goed te reageren op de huidige situatie zullen die niet alleen overleven, maar ook succesvoller zijn als die achter de rug is. In haar webinar voor RetailTrends inspireert ze je om zelf een van die post-corona succesverhalen te worden.
Spreker: Cate Trotter (UK) Dit webinar is kosteloos terug te kijken voor members van RetailTrends. De opname vind je hier. Webinar terugkijken: Hoe je je merk klaarstoomt voor na de crisis Net als iedereen beleven ook retailers en merken een tijd die onzekerheid en angst oproept. Hoe ziet de wereld er ná de coronapandemie uit? Alain Sylvain, merkstrateeg en oprichter van strategie- en designbureau Sylvain Labs, laat samen met Sherry Rahmatian, managing director Sylvain Labs NL, in deze RetailTrends-webinar zien dat je daarvoor instincten moet activeren die niet vanzelf komen in tijden van crisis. Sprekers: Alain Sylvain en Sherry Rahmatian
Dit webinar is kosteloos terug te kijken voor members van RetailTrends. De opname vind je hier. Terugkijken: Live interview met Marit van Egmond (ceo Albert Heijn)Rupert Parker Brady gaat een uur lang in gesprek met Marit van Egmond, ceo van Albert Heijn. Aan bod komen onder meer haar rol als topvrouw, innovatie, de beeldvorming rondom Albert Heijn en de toekomst van 's lands grootste supermarktketen. En we reflecteren op het boek Appie Tomorrow uit 2018. In hoeverre zijn de ideeën over de supermarkt in 2025 nog actueel? Spreker: Marit van Egmond
Dit interview is voor iedereen terug te kijken via RetailTrends.nl.
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom |
Laden...
Laden...
© 2025