Laden...
Consumer Insights & GDPR Readiness Event – 4 april, DeFabrique, Utrecht Weet jij wat de verwachtingen van jouw klant zijn? Voel jij je nog relevant? Flirten ze achter je rug om met andere bedrijven?
Om te voorkomen dat je klanten er met een ander vandoor gaan, is het belangrijk dat ze loyaal zijn aan jou. Net als in een liefdesrelatie moet die loyaliteit echter van beide kanten komen. Vertrouwelijk met klantdata omgaan is een eerste stap die bedrijven moeten nemen om een langdurige relatie aan te gaan. Voldoen aan de GDPR-richtlijnen is hierbij een vereiste.
Om van de customer journey een oneindige huwelijksreis te maken is het belangrijk om persoonlijke klantdata om te zetten in waardevolle acties. Relevant blijven voor jouw klanten is simpelweg de sleutel tot een langdurige relatie.
Hoe zorg je ervoor dat je relevant blijft en tevens GDPR-compliant bent? Dit leer je tijdens de SAP Hybris & Gigya: Consumer Insights & GDPR Readiness Tour 2018. Kom op 4 april naar DeFabrique in Utrecht en maak van de GDPR de start van een langdurige klantrelatie.
Er is een beperkt aantal tickets verkrijgbaar, dus schrijf je snel gratis in via deze link.
Wanneer: woensdag 4 april, 09:00 – 15:00 The dating game: het verleidingsspel tussen bedrijf en consument 1. Ga transparant om met data Bij het afstaan van data eisen consumenten dat er transparant mee wordt omgegaan. 81 procent zegt zelfs de deur dicht te gooien, als dit niet het geval is. In minder dan drie maanden wordt de GDPR van kracht en zijn bedrijven verplicht transparant om te gaan met data. Dit is een stap in de juiste richting. Transparantie over omgang met alle data vormt namelijk de fundering van een duurzame klantrelatie. 2. Wees altijd bereikbaar Consumenten verwachten vrijwel allemaal (84%) binnen 24 uur geholpen te worden als zij contact opnemen met customer service. Door het implementeren van een cloud service die omnichannel (on- en offline) ingezet wordt, is het mogelijk altijd snel en relevant te antwoorden. Zo wordt er altijd uitgegaan van de meest actuele klantdata, waarmee je onnodige vragen aan de klant voorkomt. 3. Zorg voor een persoonlijke touch 59 procent van de consumenten zien het ontvangen van persoonlijke verrassingen als het toppunt van service. De juiste hulp krijgen bij vragen, met daarbij kennis van de voorgeschiedenis (55%) en het krijgen van waardevolle extra services (46%) zorgen voor loyaliteit en vormen een boost voor de relatie met de klant. Zorg dus dat je een duidelijk klantbeeld hebt en verras hen af en toe. Het is net als in een normale liefdesrelatie. Wie vindt het nou niet leuk om verrast te worden met een spontaan bloemetje of een persoonlijk kaartje op zijn verjaardag?
Hoe chatbots de customer journey verrijken
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom |
Laden...
Laden...
© 2025