24 juni 2020
Twitter Facebook Linkedin Online versie
Twinkle
image
image
Horlogeband.com krijgt make-over
[Nieuws] Online shop Horlogeband.com heeft een flinke make-over gekregen. Het redesign van de shop kostte het bedrijf 2,5 jaar, zo vertelt oprichter Rogier Koershuis: ‘De achterkant van de webshop is compleet herschreven.’
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
SEO trends voor webshops in 2020
[Opinie] Zoekmachines ontwikkelen constant de algoritmes waarmee zij websites indexeren. Updates brengen vaak grote veranderingen in de organische zoekresultaten teweeg. Het SEO-landschap is hierdoor onderhevig aan continue verandering. Ook in 2020 zijn er daarom een aantal zaken waarmee rekening gehouden moet worden wat betreft zoekmachine-optimalisatie.
twitter facebook linkedin
lees verder
Maak van klanten merkambassadeurs
[Advertorial] Het is belangrijk dat bedrijven hun best doen om het vertrouwen van de klant te winnen. Hoe doe je dat als de consument van vandaag bij voorbaat al wantrouwig is tegenover je merk? Een referralcampagne waarmee je klanten motiveert om merkambassadeurs te worden, biedt een antwoord. In dit whitepaper bespreken we 5 stappen voor een referralcampagne via e-mail.
image
image
Nieuwe eigenaar voor Uitmetkorting.nl
[Nieuws] Aart Wallet, medeoprichter van Fashionchick, koopt Uitmetkorting.nl van Basebuilder. Het online platform houdt kortingsacties bij voor dagattrracties als dierentuinen en pretparken.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
‘Ons verdienmodel was plotsklaps verdwenen’
[Ingezonden artikel] Zelfstandig interim jurist Kune Burgers was mede-eigenaar van vergelijkingswebsite Tandarts.nl. In een aantal Twinkles doet hij zijn belevenissen bij de oprichting en beginjaren van de start-up uit de doeken. Dit is het tweede deel van deze serie: over het stopzetten van het experiment met de vrije tandartstarieven en het hebben van een schuld van een paar ton.
twitter facebook linkedin
lees verder
Pak mee: 5 lessons learned uit geslaagde optimalisatie bestelproces
[Advertorial] Bezoekers verliezen in de check-out is extreem zonde en soms ook te voorkomen. Door je check-out te optimaliseren, kun je meer omzet halen uit bestaand verkeer. Soms zijn kleine aanpassingen al voldoende. Smart IM deelt 5 waardevolle lessons learned gebaseerd op resultaten die zijn behaald tijdens een succesvolle A/B test in het check-out-proces. Mis ze niet!
image
image
123inkt.nl betreedt Spaanse markt
[Nieuws] 123inkt.nl opent binnenkort zijn eerste webshop buiten de Benelux. De Nederlandse e-commercespeler betreedt de Spaanse markt met 123Tinta.es.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Etsy trekt kopers over de online streep met AR
[Nieuws] Etsy, online marktplaats voor handgemaakte en vintage producten, heeft een nieuwe augmented reality app gelanceerd waarmee gebruikers een indruk kunnen krijgen hoe een schilderij, foto of print in hun huis staat.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Chief digital officer voor Hunkemöller
[Nieuws] Gijs van Engelen is deze maand gepromoveerd tot lid van de executive board van Hunkemöller als chief digital officer (CDO). Binnen deze functie richt hij zich volledig op de digitale mogelijkheden voor het bedrijf.
twitter facebook linkedin
lees verder
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.
<