Image
 
Image
 

Hudson’s Bay, kom uit die kramp

Hudson’s Bay draait rondjes en is in gevecht met zichzelf. Zitten de managers in een kramp? En boycot de consument het nieuwe warenhuis van Nederland? Wellicht is het nog niet te laat, stelt Rupert Parker Brady.

 
Image
 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Moby Mart: absurd, futuristisch en zelfrijdend
 

Moby Mart: absurd, futuristisch en zelfrijdend

 

Een kassaloze supermarkt op wielen: Moby Mart is zelfs in China een opvallende verschijning. Voor 25 duizend dollar kun je er één kopen en je eigen buurtwinkel openen.

Appdate: Hoe winkelmedewerkers via social media klanten adviseren
 

Appdate: Hoe winkelmedewerkers via social media klanten adviseren

 

RetailTrends geeft wekelijks een overzicht van drie apps die meer dan de moeite waard zijn. Deze week apps van Salesfloor, Subway en Puma. 

 
Image
 
 
Image
 
Changemakers in Retail: Red Bull, Ecover en waarom de consument niet gehecht is aan jouw merk
 

Changemakers in Retail: Red Bull, Ecover en waarom de consument niet gehecht is aan jouw merk

 

Red Bull hanteert het strikte beleid ‘the bull never speaks’, maar voor Changemakers in Retail maakt de bull een uitzondering. Ook Ecover is erbij in de persoon van head of long term innovation Tom Doomen (een uniek merk én uitzonderlijke functie) en je ontvangt de belangrijkste lessen uit het Meaningful brands-onderzoek van Havas.

Een lesje overleven in fysieke retail
 

Een lesje overleven in fysieke retail

 

Vintageconcept Round Two, met winkels in steden als New York, Los Angeles en Miami, heeft zich in korte tijd bewezen als een retailervaring waar menig consument maar al te graag de straat voor op gaat. Wat is het geheim achter deze formule, waarop de Amerikaanse retailapocalyps geen vat lijkt te hebben?  

Advertorial

Fit the Future!
 

Fit the Future!

 

De fysieke winkel is springlevend en biedt mooie kansen om je klant een onvergetelijke beleving te bezorgen. De VIP Fitting Room is alvast één onderdeel van een unieke Customer Experience. Benieuwd? Lees hoe deze innovatieve paskamer een stapje verder gaat. Retail 2020, here we come!

Advertorial

BALR. beveiligt winkels zonder concessies voor de (merk)beleving 
 

BALR. beveiligt winkels zonder concessies voor de (merk)beleving 

 

Het internationaal luxe lifestyle-merk BALR. heeft zijn drie winkels in Amsterdam, Utrecht en Maasmechelen beveiligd samen met Checkpoint Systems, wereldleider in dervingpreventie voor de retail. 

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Saks Off 5th vertrekt uit Nederland

» Jumbo: 'De omzet en marges van Emté vielen tegen'

» HEMA stort zich op het leasen van auto's

» Zalando verrast met miljoenenwinst

» Verlies Intertoys liep in de tientallen miljoenen

Events save the date

Catch the Shopper 25 april 2019

Changemakers in Retail 23 mei 2019

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 12 november 2019

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.