Video over elektrische Doosans
| Hybride Volvo EC300E rupsgraver nu leverbaar | |
|
|
(advertorial) | Nieuwe types Takeuchi in 2020! | De TKD was het ideale moment om je de nieuwste Takeuchi types te laten zien en ervaren. Helaas gaat deze niet door, daarom laten we jou via deze weg weten welke types vanaf 2020 verkrijgbaar zijn. In de spotlight staan: de TB370 TP Boom, TB217R, TCR50-2, TB257FR en de TB220e. | |
|
| VIDEO | Ploegam, Staad en UMS over elektrische Doosans met wissel-accu’s | Gww-aannemer Ploegam, Doosan-importeur Staad en elektrificeringsbedrijf UMS zijn bezig met een bijzondere operatie. Samen bouwen zij dieselmachines in diverse gewichtsklassen om naar accu-elektrisch. | |
|
| Recordverkopen in 2019: wie zijn de wereldwijde nummers 1, 2 en 3? | Het jaar 2019 heeft alle records gebroken als het gaat om verkoopcijfers van bouwmaterieel. De gezamenlijke cijfers van de vijftig grootste fabrikanten kwamen wereldwijd uit boven de 200 miljard dollar. Verderop in dit artikel een overzicht van de top-10. | |
|
| (advertorial) | Maak nu de overstap! | Heb je wel eens gedacht aan de overstap naar onderwijs? SOMA College zoekt ambitieuze professionals voor de opleiding Machinist/Wegenbouw. Heb jij wel eens stilgestaan dat je docent of instructeur in het mbo kunt worden en jouw passie voor de infra over kunt brengen aan jongeren? | |
|
| Eerste Kamer akkoord met kentekenplicht voor wielladers en andere mobiele machines | De Eerste Kamer is akkoord gegaan met een kentekenplicht voor wielladers, mobiele graafmachines en ander bouwmaterieel dat soms op de openbare weg rijdt. De maximumsnelheid gaat voor deze machines naar 40 kilometer per uur. | |
|
| Demarec breidt DXS schrootscharen uit met twee nieuwe modellen | Demarec heeft de serie DXS schrootscharen uitgebreid met twee nieuwe modellen, te weten de DXS-60-A en de DXS-70-A. De gehele lijn DXS schrootscharen komt daarmee op vier modellen, geschikt voor machines tussen 18 en 80 ton. | |
|
| Als de fabrikanten het niet doen, elektrificeert BAM zelf wel haar materieel | Grote fabrikanten zitten gevangen in een afwachtende wereldmarkt waarin de elektrificatie van materieel lang niet zo snel gaat als de Nederlandse bouwwereld verlangt. Daarom bouwde BAM Infra Materieel eigenhandig een asfaltwals om en heeft nu het allereerste full electric-exemplaar rondrijden. | |
|
| |
|
|