26 juni 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
CustomerFirst Congres
image
Rookvrije Generatie kiest nieuwe koers om jongeren te beschermen
Na jaren van dalende rookcijfers onder jongeren, ziet stichting Rookvrije Generatie nu een zorgwekkende trend: het gebruik van de vape en andere verslavende nicotineproducten neemt snel toe. De vape, ooit gepresenteerd als ‘onschuldig alternatief’, blijkt volgens hen in werkelijkheid een geraffineerd verslavingsproduct, gericht op jongeren. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Blend en Home.
lees verder
X facebook linkedin
image
Adform introduceert visuele planner voor DOOH-campagnes
Voor het eerst kunnen adverteerders Digital-Out-of-Home-campagnes plannen, targeten en optimaliseren binnen één omnichannel platform. Adform lanceert een visuele DOOH-planner in vijftien landen, waaronder Nederland, waarmee schermlocaties inzichtelijk zijn via een interactieve kaart.
lees verder
X facebook linkedin
Kom naar het CustomerFirst Congres op 2 oktober
[advertorial] Het CustomerFirst Congres, dit jaar in DeFabrique te Utrecht, is hét toonaangevende event voor iedereen die zich bezighoudt met klantcontact, klantenservice en customer experience. Van slimme tools tot inspirerende verhalen—je ontdekt hier alles wat je nodig hebt om je klantstrategie futureproof te maken. Sluit je aan bij collega’s, experts en vernieuwers en til je klantcontactstrategie naar het volgende niveau! Bestel nu je ticket en profiteer van 75 euro Early Bird Korting.
image
Viaplay sluit zich aan bij Screenforce
Per 1 juli treedt Viaplay toe tot Screenforce, de Nederlandse marketingorganisatie voor Total Video. Daarmee worden de lineaire zenders Viaplay TV en Viaplay TV+ voortaan meegenomen in het kijkonderzoek van het Nationaal Media Onderzoek (NMO).
lees verder
X facebook linkedin
image
SoftwareOne en Eye-Able richten zich op EAA-naleving
Vanaf eind juni moeten digitale diensten binnen de EU voldoen aan de European Accessibility Act (EAA). In aanloop hiernaar kondigt SoftwareOne een samenwerking aan met Eye-Able om organisaties te ondersteunen bij deze verplichting.
lees verder
X facebook linkedin
NIEUW: de NIMA Masterclass AI-Geletterdheid
[advertorial] Het AI-Geletterdheid Certificaat is broodnodig. Wist je dat vanaf 2 februari 2025 AI-geletterdheid verplicht is in Nederland? Iedereen die met AI werkt, moet basiskennis hebben van de technologie, risicos en ethiek. Volg daarom nu de NIMA Masterclass AI-Geletterdheid en behaal het officiële NIMA Marketing AI-Geletterdheid Certificaat conform de richtlijnen van de AI-Act van de EU. Investering: 595 euro incl. lunch en NIMA AI-Geletterdheid Certificaat.
image
Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
Het iconische Nederlandse interieurmerk en woonketen Rivièra Maison is officieel failliet verklaard. Rivièra Maison begon in 1985 als bloemenwinkel en groeide uit tot een internationaal interieurmerk met vestigingen in Europa en de VS.
lees verder
X facebook linkedin
image
Onderzoek ‘State of Pricing 2025’ van start
Wat doen pricing-koplopers anders dan achterblijvers? Welke trends bepalen het speelveld in 2025? En hoe scoort jouw organisatie ten opzichte van de rest van de markt? Het jaarlijkse ‘State of Pricing’-onderzoek van The House of Marketing is weer van start gegaan en roept marketing- en pricingprofessionals in Nederland en België op om deel te nemen.
lees verder
X facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.