iCross2014 | schrijf in en maak kan op een gratis analyse van uw website

4 jaren geleden


Text only:

Klik hier voor de online versie van deze nieuwsbrief
De
Redactie Trainingen
Gooische Kaai 15-16
1141 TV Monnickendam
Tel: 0299-653853
Home
Incompany
Cursussen
Coaching
Onze klanten
Redacteur nodig
Over Ons
Contact

[‘Technologie is meer dan alleen techniek om te publiceren en te verspreiden’]


Social media: what's in, what's out, what's next?


Interview met Tonie van Ringelestijn over zijn presentatie Social media: what’s in, what’s out, what’s next? bij iCross2014


Hoe word je een specialist in technologie en media?


Door een grote interesse te hebben in ‘de toekomst’. Technologie heeft op veel zaken impact,  media is er daar maar een van. Je moet nieuwsgierig zijn in hoe nieuwe tools zijn te gebruiken bij het publiceren en verhalen vertellen. Het beste is om zelf nieuwe mogelijkheden te proberen in een vroeg stadium.  Ik maakte mijn eerste eigen ‘homepage’ medio jaren 90 en in 1999 had ik een van de eerste weblogs. Podcasts, liveblogs, Twitter. Het is altijd leuk om ergens mee te experimenteren als nog niet duidelijk is of het een succes wordt.


Hoe kan technologie media versterken?


Technologie is meer dan alleen techniek om te publiceren en te verspreiden. Technologie moet het mogelijk maken om het juiste verhaal bij de juiste mensen onder de aandacht te brengen. En om de boodschap af te stemmen op de manier waarop je het als ‘lezer’ tot je wilt nemen.  Afhankelijk van wat je doet, waar je bent, hoeveel tijd je hebt. Er valt nog veel te winnen. We staan nog maar aan het begin. Social media zijn bijvoorbeeld nog lang niet slim genoeg in het filteren van de enorme stroom updates zodat we dingen lezen die we echt niet mogen missen en zaken die ons interesseren.


Wat zijn innovaties op het gebied van media die jij bijzonder vindt?


Mooie innovaties zijn er op het gebied van betalen voor kwalitatieve digitale journalistiek. Zo wordt het met de Nederlandse site Blendle bijvoorbeeld makkelijker om dagelijks een paar goede artikelen uit verschillende bladen en kranten te lezen. Je hebt een tegoed, waardoor je niet per artikel hoeft te betalen. Ook interessant zijn nieuwe digitale uitgeefvormen: andere frequenties, compacter. Bij Bright.nl zijn we bijvoorbeeld een online magazine gestart. Bright Ideas heeft elke 2 weken maar 6 artikelen per editie, maar wel goede, lange verhalen met diepgang. Lekker overzichtelijk, niet te veel. Op papier had dat niet gekund.  Er zijn heel veel sociale netwerken. Lees meer.


Analyse van uw website winnen?


Journalist Tonie van Ringelestijn schrijft en publiceert al 15 jaar over technologie en media. Een kenner bij uitstek over de werking van conversiegericht schrijven en onder meer social media. Wij verloten onder de deelnemers die zich vóór 30 april 2014 inschrijven voor iCross2014 een uitgewerkte analyse van een website naar keuze. Tonie onderzoekt en analyseert uw site en zet alle plus- én verbeterpunten voor u op papier. Werkt u net aan een nieuwe website of wilt u meer conversie halen uit uw bestaande site? Schrijf u dan nu in en maak kans op deze analyse.


03-04-2014


[3 juni 2014]


iCross2014 is hét event voor communicatieprofessionals, content specialisten, (web)redacteuren, uitgevers, strategen en bladenmakers die zich in één dag willen laten bijpraten en inspireren over de nieuwste (technische) ontwikkelingen en inzichten in onder meer online en crossmediaal publiceren.  De techniek staat aan de basis van bijna alle veranderingen in het medialandschap. Of het nu om social media gaat, digitale magazines, responsive design, Google Glass of 3D printing. Maar hoe integreert u nieuwe media in uw bestaande concept, en hoe kunnen technologische innovaties en sociale platformen uw titel of merk versterken? Hoe kunt u co-creëren met uw lezers, wat is nodig om van sociale media naar sociale business te komen en wat zijn nieuwe verdienmodellen?


Locatie


Regardz Het Planetarium in Amsterdam


Kosten


De kosten voor iCross2014 zijn € 345,- excl. btw. Voor zzp’ers die in het bezit zijn van een geldige VAR WUO verklaring, is de prijs € 295,-.  Wij verzoeken u een kopie van uw VAR WUO verklaring samen met uw inschrijving te mailen.


[Aanmelden iCross]





 
© De
Redactie Trainingen 2013
 


Klik hier als u geen e-mails van [De Redactie] Trainingen en Opleidingen meer wilt ontvangen:
http://www.deredactie.nl/?ACT=5&id=xv8eZEmMxA


Deredactie.nl

Categorieën: Gemeente Informatie Lokaal
Leeftijd: 19 t/m 30 jaar 31 t/m 64 jaar 65 jaar en ouder

Deel deze nieuwsbrief op

© 2018