11 maart 2022
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
NIMA Marketing Day 2022
image
Meer TV schermtijd in februari, meer live TV
Er werd in februari 2022 meer TV gekeken dan in januari: 218 minuten per dag, in januari was dat nog 215 minuten. Ook werd er meer naar live TV gekeken: 137 minuten in februari, 128 in januari.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
[CMO] Maarten Vriesendorp (Vivera) Hap-voor-hapmarketing naar een betere wereld
In deel 20 van MarketingTribune's rubriek 'CMO in het diepe' Maarten Vriesendorp van Vivera: 'In reclame is het belangrijk om als marketeer te stoppen met zenden en pushen; je moet juist laten zien hoe we de wereld samen beter kunnen maken.'
lees verder
twitter facebook linkedin
Gratis webinar: De verrassende voorspellende waarde van het brein
[advertorial] Van de verkiezingsuitslag tot het aantal euro's dat we in de collectebus gooien - hersenactiviteit blijkt van grote voorspellende waarde. Tim en Tom van Unravel onthullen in dit webinar, 16 maart, de meest verrassende inzichten over hoe hersenactiviteit ons dagelijkse gedrag accuraat voorspelt. In dit lunch-webinar blikken we ook vooruit op welk terrein toekomstige onderzoeken zich zullen richten.
image
Blauwgeel in de straat voor solidariteit
De campagne Dutch Streets for Ukraine, ontwikkeld door creative agency Herc, wil bewustwording, solidariteit en donaties creëren om de mensen in Oekraïne en de slachtoffers van deze oorlog te helpen.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Foodpersonality presenteert Top 50 van online snelst groeiende merken
IRI en Foodpersonality komen met de nieuwe editie van de Top 50 van online snelst groeiende merken. Uit dit overzicht wordt duidelijk dat het online verkoopkanaal echte impact heeft gekregen.
lees verder
twitter facebook linkedin
Bestel Early Bird tickets!
[advertorial] Op donderdag 16 juni 2022 zijn we weer terug met de 6e editie van NIMA Marketing Day, de dag in het jaar die onmisbaar is voor elke vakgenoot! De sprekers staan stuk voor stuk met hun 'poten in de modder'; door marketeers, voor marketeers. Echte verhalen over echte marketinguitdagingen die soms geweldig uitpakken en soms wat minder, maar waar je altijd iets van opsteekt. Bestel nu je ticket met Early Bird korting van 100 euro.
image
Eerste EV van Xpeng arriveert in Nederland
Het Chinese Xpeng lanceert haar eerste EV-model op de Nederlandse markt. De Xpeng 5 staat in de eerste Nederlandse Experience Store van het merk in de Westfield Mall in Leidschendam.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Campagne Snapchat om jongeren te laten stemmen
Instant Messaging-app Snapchat is een campagne gestart die jonge kiezers stimuleert om hun stem uit te brengen tijdens gemeenteraadsverkiezingen op 14, 15 en 16 maart.
lees verder
twitter facebook linkedin
10 mei is het zover, het Branded Content Event!
[advertorial] Tijdens het event staat Branded content inmiddels al 15 jaar centraal als thema, met veel geslaagde edities! Bezoekers ervaren het event als dé perfecte thermometer voor de stand van zaken op het gebied van Branded Content. Hoe val je nog op tussen alle merken die ook content maken? Wat draagt Branded content bij aan de omzet? Je leert het allemaal tijdens deze inspirerende dag.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.