Column: Mannelijke retailers, het zijn eeuwige jongens met hun piswedstrijdjes In dit interieur zijn dennenhars, zaagsel en lijnzaad verwerkt Rust, innerlijke schoonheid en respect voor de natuur: dat zijn de drie pijlers van cosmeticamerk Athletia. Het Japanse merk opende onlangs deze flagshipstore in de hoofdstad Tokio, waar je de drie elementen duidelijk in het interieur terugziet. Advertorial Service In het septembernummer van RetailTrends: Sander van der Laan Holland & Barrett Open het magazine » Albert Heijn start met bezorgservice 'AH Compact' » G-Star claimt primeur met afrekenen via Instagram » Jumbo moet 40.000 euro betalen aan ex-Smulwebmanager
» 'Winkelgebieden Maastricht, Zwolle en Enschede hardst getroffen door corona' » 'Schrap btw op biologische boodschappen' Events save the date Changemakers in Retail - 7 oktober What's Next in Retail Tech - 12 november Stores That Wow 2021 - 9 februari Fans Love Brands - 8 april Next Gen Retail in Berlijn - 22 april RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom E-mailadres - info@retailtrends.nl Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden. |