10 april 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Download de tips!
image
MarketingTribune en Hibou lanceren AI-versie van hoofdredacteur Imke Walenberg
In samenwerking met Hibou heeft BBP Media, uitgever van onder andere MarketingTribune, tijdens het Branded Content Event een digitale versie van hoofdredacteur Imke Walenberg ontwikkeld. Het project is een eerste stap in het verkennen van de mogelijkheden van zogeheten ‘digital humans’ binnen de marketing- en mediawereld.
lees verder
X facebook linkedin
image
McDonald’s laat lef en luistervermogen samenkomen in socialstrategie
‘Ik wil jullie vandaag prikkelen’, zo opende Brett Gaasbeek, Brand Manager bij McDonald’s Nederland, zijn energieke keynote tijdens het Branded Content Event. Wat volgde was een bevlogen verhaal over risico’s nemen, social listening en merken die durven te participeren in plaats van alleen maar te zenden. ‘Laat je merk niet de luidruchtige bezoeker op een verjaardag zijn, maar de geïnteresseerde luisteraar.’
lees verder
X facebook linkedin
Early Bird tickets NIMA Marketing Day
[advertorial] Koop nu je ticket voor NIMA Marketing Day en ontvang 75 euro Early Bird korting! Op dit event geven maar liefst 70 marketingcollega’s inspirerende en interactieve presentaties. Je kunt je eigen programma samenstellen. Daarnaast zijn er voldoende netwerkmogelijkheden waarin je gelijkgestemde professionals kunt ontmoeten, mee kunt connecten en ideeën mee kunt uitwisselen. Zien we jou op donderdag 12 juni? Koop nu je ticket
image
[onderzoek] In woonbranche prevaleert product boven prijs en service
In de woonbranche staat de wens voor het ‘beste product’ centraal. In de slaapbranche kiezen twee op de drie Nederlanders hiervoor. In de tuin- en bouwmarktbranche is juist een ‘lage prijs’ cruciaal, terwijl in de keukenbranche ‘beste service’ de hoogste prioriteit heeft.
lees verder
X facebook linkedin
image
Smyle lanceert bewustwordingscampagne met zee-iconen tegen plastic vervuiling
Smyle, Nederlands producent van plasticvrije mondverzorgingsproducten, lanceert een bewustwordingscampagne over plastic vervuiling. Het doel: samen met de industrie en consumenten de switch maken naar plasticvrije producten en verpakkingen.
lees verder
X facebook linkedin
Boost je retailmedia performance met 5 praktische tips
[advertorial] Van Amazon en bol tot Albert Heijn en MediaMarkt – retailers bieden steeds meer mogelijkheden om consumenten door de hele customer journey te bereiken. Maar hoe zet je dit als merk optimaal in en vind je de juiste balans tussen omzet en merkbekendheid? Aan de hand van concrete cases deelt Emile Valkestijn 10XCREW 5 onmisbare tips om je retailmedia performance te boosten met slim gebruik van data en technologie. Geen vage theorie, maar concrete inzichten waarmee je direct aan de slag kunt. Kom naar deze sessie op Retail Media Day op 15 mei.
image
Coca-Cola nieuwe Official Partner Feyenoord en Stadion Feijenoord
Met ingang van 1 juli 2025 is Coca-Cola Official Partner van Feyenoord en Stadion Feijenoord. Op de foto Lilian de Leeuw, venue director Stadion Feijenoord, Jeroen van Vliet, country director Nederland bij Coca-Cola, en Ruud van der Knaap, commercieel directeur van Feyenoord.
lees verder
X facebook linkedin
image
Ikea start pilot met doe-het-zelf-bezorging via e-bikes
Bij Ikea Utrecht is het vanaf nu mogelijk om elektrische vervoersmiddelen te huren waarmee klanten hun aankopen zelf kunnen vervoeren. Denk aan een elektrische bakfiets, een vierwieler met opbergbox of een aanhanger die aan een fiets bevestigd kan worden of geschikt is om te voet mee te nemen.
lees verder
X facebook linkedin
Wij zijn op zoek naar een Campagne Manager
[advertorial] Kom werken bij BBP Media! Het leukste B2B mediabedrijf met sterke merken als MarketingTribune, Marketingfacts, Twinkle en CustomerFirst. Als Campagne Manager ben jij de schakel tussen onze klanten en het succes van hun campagnes. Van het plaatsen van campagnemateriaal tot het coördineren van branded content artikelen en leadcampagnes. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Solliciteer nu!
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.