23 juli 2019
Twitter Facebook Linkedin Online versie
Twinkle
image
image
Ikea stopt met verspreiden papieren catalogus
[Nieuws] De Zweedse woonwinkelketen stopt in Nederland met het verspreiden van de gedrukte catalogus en gaat grootschalig inzetten op het gebruik van de digitale versie.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
90 procent van Britse webshops binnen 120 dagen over de kop
[Nieuws] Negen van de tien e-commerce start-ups in het Verenigd Koninkrijk gaat binnen vier maanden over de kop. Dit blijkt uit onderzoek van Brits marketingbureau MarketingSignals.
twitter facebook linkedin
lees verder
Leer hoe jij je webshop internationaal een boost geeft
[Advertorial] Laat je inspireren door sprekers van o.a. Amsterdenim B.V., DisQounts International, Stroopwafels.com, Bakker.com en e-Luscious. Kom alles te weten over de kansen die marketplaces als Amazon kunnen bieden, hoe je je webshop internationaal een boost kan geven en hoe jij jouw brand kan uitbouwen met influencers en social media.
image
image
51 procent Nederlanders kijkt op smartphone op winkel-apps
[Nieuws] De online winkelen-apps op smartphones bereiken in het eerste halfjaar van 2019 gezamenlijk meer dan de helft van de Nederlanders, zo becijferde marktonderzoeksbureau GfK.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Alles over marktplaatsen op één dag
[Events] Platformisering stelt retailers en merken voor uitdagingen en vragen. Deze staan centraal op het Twinkle Marketplaces Event, eind oktober.
twitter facebook linkedin
lees verder
Van zero to millions. Wat is het succesverhaal van het Zweedse online fashion woonwarenhuis Chiquell
[Advertorial] In Nederland niet heel bekend, in de US en veel Europese landen wel, het succesvolle Zweedse online fashion woonwarenhuis Chiquelle. Chiquelle.com is een van de snelst groeiende online fashion retailers van Europa. Actief in meer dan 20 landen wereldwijd. Pouya Boland is de CEO van Chiquelle en veelgevraagd spreker. Leer op 19 september van zijn ervaringen over o.a. succesverhaal Chiquelle!
image
image
Mogelijke doorstart voor FietsUniek
[Nieuws] Enkele partijen hebben interesse getoond in een mogelijke overname van Fietsgroep BV, het moederbedrijf van FietsUniek. Dat meldt curator Raymond Tefij aan Retailnews.
twitter facebook linkedin
lees verder
De geheimen van effectieve influencer marketing
[Advertorial] Van brand awareness naar conversie. Welk platform past bij jouw merk en hoe bouw je als merk een eigen community op? Bas van Teylingen geeft antwoord op deze vragen en legt uit waarom (organische) content marketing zo belangrijk is en waarom video een essentieel onderdeel moet zijn van jouw marketingstrategie.
image
image
Online aandeel Jumbo-winkels gemiddeld 7 procent
[Nieuws] De online opbrengsten van de Jumbo-winkels die online verkopen neemt toe naar zo’n 7 procent. Bij sommigen is het aandeel 15 tot 20 procent.
twitter facebook linkedin
lees verder
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.