16 januari 2024
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Branded Content Event
image
[Esprix] 'Bijzonder knap gedaan moet het criterium zijn'
De inschrijving voor de Esprix 2024 voor de beste cases is weer gestart. Tijd om te starten met ‘Drie vragen aan…’. Deze keer Michiel Rijshouwer, juryvoorzitter van de categorie Long term, in gesprek met Levi Sars, juryvoorzitter van de categorie Smart budget.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Nationale Vacaturebank lanceert herpositionering met hyperlokale campagne van Happiness Amsterdam
Onlangs lanceerde Nationale Vacaturebank de nieuwe pay-off ‘Je nieuwe baan is altijd dichtbij’ en nu de bijbehorende campagne inhakend op het feit dat een ‘baan om de hoek’ steeds belangrijker wordt voor werkenden.
lees verder
twitter facebook linkedin
Op weg naar de 25ste editie van de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer
[advertorial] Op 5, 6 en 7 juni 2024 vindt in de Jaarbeurs in Utrecht de 25ste editie van hét jaarlijkse, nationale evenement voor facilitaire dienstverlening en gebouwbeheer plaats. Bezocht door 10.000+ professionals op zoek naar informatie, kennis en inspiratie op het gebied van werkomgeving, gebouwbeheer en werkplekken. Afkomstig uit 14 sectoren en met interesse in de tientallen beursthema's.
image
Solarclarity lanceert nieuwe branding van de hand van This Agency
De huidige look & feel van Solarclarity was na vijftien jaar toe aan een facelift. Het Amsterdamse This Agency klaarde de klus van strategie tot design voor de zonnepanelendistributeur.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Hammerfest herdoopt in Home
Hammerfest heet vanaf vandaag Home. Het missiegedreven social-first bureau besluit na 10 jaar om de naam te veranderen, omdat ze er na eigen onderzoek achter kwamen dat Hammerfest niet alleen wordt gebruikt als Noorse plaatsnaam, maar ook door een foute club.
lees verder
twitter facebook linkedin
Beslis doordacht waar je je marketingeuro's aan besteedt
[advertorial] Precies weten waar in jouw markt je het goed doet en waar je nog terrein kunt winnen? Die inzichten haal je eenvoudig uit de marktanalysetool Marktview. In een paar clicks bepaal je je total addressable market, je ziet gelijk wat je marktaandeel daar binnen is én waar je de meeste afzetpotentie hebt. Zo beslis jij doordacht waar je je marketingbudget op inzet. Test Marktview nu 5 dagen gratis!
image
Week van Snoep Goed 2024 houdt Nederlanders spiegel voor
Van 15 tot en met 21 januari 2024 staat Nederland opnieuw in het teken van bewuste keuzes tijdens de vierde editie van de nationale Week van Snoep Goed. Met de ‘Snaaispiegel’ daagt Week van Snoep Goed dit jaar alle Nederlanders uit om zichzelf tijdens snaaimomenten eens een spiegel voor te houden.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
2023: meer passanten in winkelstraten
In 2023 waren er gemiddeld ruim 2 procent meer passanten in de Nederlandse winkelstraten dan in 2022. Op de drukste winkellocaties was dat 4,7 procent. Dat blijkt uit het jaaroverzicht van bureau RMC, dat dagelijks de bezoekers meet.
lees verder
twitter facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.