30 december 2024
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Branded Content Event
image
Independer lanceert campagne 'De Switch'
Social agency Monkeys & Bananas heeft samen met vastelastenvergelijker Independer de socialmediacampagne De Switch gelanceerd, gericht op het stimuleren van bewustwording rond keuzes bij aanvullende zorgverzekeringen.
lees verder
X facebook linkedin
image
Asus wil rem helpen zetten op 'altijd aan staan'
Mentale issues onder jongeren zijn de afgelopen jaren fors toegenomen, met pieken tijdens de herfst- en wintermaanden mede door social mediagebruik, ziet computerfabrikant Asus. Met een contentcampagne wil het merk laten zien dat het ook anders kan.
lees verder
X facebook linkedin
Save the date: Branded Content Event 2025
[advertorial] Ben jij klaar om de nieuwste trends en ontwikkelingen in contentmarketing en branded content partnerships te ontdekken? Dan wil je het Branded Content Event op dinsdag 8 april niet missen! De wereld van content verandert in een razend tempo. Authenticiteit en menselijke verbinding blijven belangrijker dan ooit, maar AI speelt een steeds grotere rol in het succes van contentstrategieën. Tijdens dit event onderzoeken we hoe slimme branded collaborations met mediapartners, influencers en content creators jouw merk kunnen versterken. Koop nu je ticket met 100 euro korting.
image
JONGERENICONEN 2025 - POV: 'Geef me de ruimte'
Voor de 29e keer zijn hier de ‘Jongereniconen’ voor het komend jaar. Op basis van uitvoerig onderzoek, internationale publicaties, eigen Fingerspitzengefühl en input van trendwatchers, ontstaat zo een beeld wat de jeugd zal bewegen. Er komen nogal wat voorspellingen uit. Exclusief in MarketingTribune tien nieuwe Jongereniconen boordevol insights, gevonden en geselecteerd door Peter van Woensel Kooy en team. ‘In 2025 stijgt de vraag naar Anti Anti, naar AI, hybrids en soft skills… vrijheid en stijl - van hoed tot hiel!’
lees verder
X facebook linkedin
image
Ovide Agency nieuwe PR-bureau voor Odido
Odido kiest voor Ovide Agency als nieuwe strategische en creatieve PR-partner.
lees verder
X facebook linkedin
Toe aan een nieuwe uitdaging in het nieuwe jaar?
[advertorial] Hey Digital Marketeer, op zoek naar een nieuwe uitdaging? Kom werken bij BBP Media voor de mooiste B2B merken en events van Nederland. Als Digital Marketeer ben je verantwoordelijk voor de online marketing activiteiten van BBP Media. Ja gaat aan de slag voor de vooraanstaande merken MarketingTribune, MarketingFacts, Twinkle en CustomerFirst. En voor de mooiste events zoals NIMA Marketing Day, het grootste marketingfestival van Nederland, en Shopping Today, hét e-commerce kennisevent. Wacht niet langer en solliciteer vandaag nog!
image
Nieuwe vuurwerkcampagne Rijksoverheid: ‘Tot het je raakt’
Bijna de helft van alle vuurwerkafstekers gebruikt geen vuurwerkbril of aansteeklont, ondanks ruim 1.200 vuurwerkslachtoffers per jaar. Om de onderschatte risico’s van vuurwerk te beperken, lanceert het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat een nieuwe campagne.
lees verder
X facebook linkedin
image
The Body Shop herrijst uit de as
Goed nieuws uit Engeland via The Guardian over de The Body Shop. De drogisterijketen is terug en hoe! Drie maanden na de redding van een faillissement door de Britse cosmeticatycoon Mike Jatania maakt het bedrijf weer winst.
lees verder
X facebook linkedin
Shopping Awards: DHL Beste Webwinkel van het Jaar
[advertorial] Welke webwinkel wordt dit jaar verkozen tot de beste van allemaal? Bij de Shopping Awards zijn er publieksprijzen te winnen in 29 verschillende categorieën! Daar zit vast wel een geschikte categorie voor jouw webwinkel bij. Wat denk je van: eten, wonen, drogisterijen, reizen, groothandels, schoenen, tuin of de categorie app? Word je de winnaar van een publieksprijscategorie, dan maak je automatisch kans om uitgeroepen te worden als DHL Webwinkel van het Jaar! Inschrijven is gratis en kan t/m 31 januari 2025.
image
Bestelknop zorgenkindje webshops?
Knoppen met teksten zoals ‘bestellen’, 'bestelling plaatsen’ of ‘bestelling afronden’ maken volgens een uitspraak van de Hoge Raad niet goed genoeg duidelijk dat de consument een betalingsverplichting aangaat en deze aankopen kunnen dus mogelijk teruggedraaid worden. Een artikel door Tamara de Vos van onze zustertitel Twinkle Magazine.
lees verder
X facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.