De beleveniseconomie: tijd voor nieuwe inzichten
 
 
04 december 2019  |   Bekijk online
Frankwatching Dagelijks Update logo
 
 

Headlines

Influencer marketing in 2020: welcome to the big league headline
Check nu de Frankwatching Jobs jaarabonnement actie {HeadlineRSSIcoon}
De beleveniseconomie: tijd voor nieuwe inzichten headline
Strategie Lush: alle pijlen op persoonlijk klantcontact headline
Frankwatching zoekt een collega voor Customer Service {HeadlineRSSIcoon}
ACM stelt paal en perk aan misleidende online beïnvloeding headline
Gouden tips van LinkedIn’s Most Engaged Marketeers headline
 
 
 
David Dekker Zojuist geplaatst

Influencer marketing in 2020: welcome to the big league

 
 

Influencer marketing is het afgelopen jaar flink gegroeid. Het is steeds normaler voor bedrijven om samen te werken met een influencer. Wat kunnen we in 2020 verwachten? Lees meer

 
 

Agenda

 
dec
11
Trendsessie: Contentstrategie in 2020
Live | 10.00 - 10.30 | Gratis
 
 
dec
17
Training Video contentmarketing
Utrecht | 1 dag | Laatste plekken!
 
 
dec
17
Training Usability & conversie
Utrecht | 1 dag
 
jan
9
NIMA B2 Digital Marketing
Utrecht | 4 dagen
 
 
jan
13
Training Google Ads
Utrecht | 1 dag
 
 
jan
16
NIMA B Digital Marketing
Utrecht | 9 dagen
 
Meer trainingen en online cursussen
 
 
 
Frankwatching Jobs

Check nu de Frankwatching Jobs jaarabonnement actie

 
 

De geschikte kandidaat voor je vacature vind je via Frankwatching Jobs: met 200.000 views per jaar hét jobboard in marketing en communicatie. Sluit nu een jaarabonnement af voor 2020 en krijg de rest van 2019 cadeau. Meer weten?

 
 
 
Erik Jager

De beleveniseconomie: tijd voor nieuwe inzichten

 
 

Een ultieme klantbeleving is een belangrijke factor voor het succes van veel organisaties. Maar wordt het in 2020 niet tijd voor iets nieuws? Wat is de Return On Experience van de belevenis die jij biedt? Lees meer

 
 
 
Stevenie Roseboom

Strategie Lush: alle pijlen op persoonlijk klantcontact

 
 

Lush heeft een opvallende strategie. Zo stopten ze in de UK met social media en zetten ze vol in op persoonlijk klantcontact. Liefst alleen via de eigen kanalen. Lees meer

 
 
 
Frankwatching Academy

Frankwatching zoekt een collega voor Customer Service

 
 

Op zoek naar een afwisselende functie met veel klantcontact? Wil jij ons helpen om elke klant een geweldige ervaring te geven? Word dan onze Customer Service-collega! Lees snel verder

 
 
 
Tim Zuidgeest

ACM stelt paal en perk aan misleidende online beïnvloeding

 
 

De ACM heeft een nieuwe leidraad opgesteld over online beïnvloeding. Gaan de regels veranderen? En wat mag nu wel en wat mag niet? Lees meer

 
 

Aanrader

Trudy Pannekeet

Gouden tips van LinkedIn's Most Engaged Marketeers

 
 

Hoe kun je persoonlijk succesvol zijn op LinkedIn? Trudy vroeg de Most Engaged Marketeers op LinkedIn naar hun beste tips en ervaringen. Lees verder

 
 

Vacatures

Marketing Specialist bij Benify in Amsterdam none
Communicatiespecialist Duurzaamheid bij Het Portaal in Rotterdam none
Online marketeer bij Nationale Opera & Ballet in Amsterdam none
 
Vind jouw vacature
 
 

Uitgelichte whitepapers

Van datagedreven chatbots naar toekomstbestendig klantcontact none
Hoe betrek je klanten bij een agile ontwikkelproces? none
 
Alle downloads
 
 
 
Wat vind je van deze update?
 
Goed Kan beter
 
 
Je hebt je ingeschreven voor de dagelijkse update.
Je kunt je e-mailinstellingen hier wijzigen of je afmelden voor deze update.
 
 
 
 
Over & About
Adverteren
Contact
Terms & Policies
Deze e-mail is verstuurd met Spike. Interesse in marketing automation? Ga naar getspike.nl
 
 
 
  Onze community heeft 450.000 volgers
Frankwatching Website